Sanokaa nyt että se mies on kiinnostunut musta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oih ja voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oih ja voih

Vieras
Töissä on yksi mies, jota en ole aiemmin noteerannut juuri mitenkään. En ennenkuin viime viikolla.. ja siitä lähtien musta on tuntunut että se flirttaa mulle. Katseita jolloin se aina hymyilee mulle.. lähelle tulemista, kaikenlaista pientä. Tänäänkin oli niin ihana päivä töissä, kun oltiin samassa projektissa ja aina silloin tällöin vaihdettiin hymyjä ja katseita =)

On olemassa riski, että se ei ole musta kiinnostunut ja että kaikki ne katseet ja hymyt ja pienet eleet on vain luonteenomaista sille miehelle. Mutta kun mä niin haluaisin että siinä ois jotain muutakin. Flirttasin tänään takas, ja aion tehdä sitä jatkossakin. Kunpa vaan kiinnostus ois molemminpuolista.. Mistä sen voi tietää varmaksi?

Huoks.. =)

Kyllä se taitaa olla ihastunut sinuun. Tee sille ehdotus työ ulkopuolella tapaamisesta. Ihan vaan pizzalle, kahville tai leffaan. EI KIELTÄYDY JOS ON KIINNOSTUNUT. Ja jos kieltäytyy niin pyydä joku muu siitä läheltä tyyliin "no voi harmi sitte, lähtisitkö sä Maija munkans tänään leffaan?".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se taitaa olla ihastunut sinuun. Tee sille ehdotus työ ulkopuolella tapaamisesta. Ihan vaan pizzalle, kahville tai leffaan. EI KIELTÄYDY JOS ON KIINNOSTUNUT. Ja jos kieltäytyy niin pyydä joku muu siitä läheltä tyyliin "no voi harmi sitte, lähtisitkö sä Maija munkans tänään leffaan?".

No näinhän se selviäis. Ei taida tällä tytöllä vaan vielä rohkeus moiseen riittää.. pitää ensin varmistella maaperää ;)

Yhteistyössä