O
oih ja voih
Vieras
Töissä on yksi mies, jota en ole aiemmin noteerannut juuri mitenkään. En ennenkuin viime viikolla.. ja siitä lähtien musta on tuntunut että se flirttaa mulle. Katseita jolloin se aina hymyilee mulle.. lähelle tulemista, kaikenlaista pientä. Tänäänkin oli niin ihana päivä töissä, kun oltiin samassa projektissa ja aina silloin tällöin vaihdettiin hymyjä ja katseita =)
On olemassa riski, että se ei ole musta kiinnostunut ja että kaikki ne katseet ja hymyt ja pienet eleet on vain luonteenomaista sille miehelle. Mutta kun mä niin haluaisin että siinä ois jotain muutakin. Flirttasin tänään takas, ja aion tehdä sitä jatkossakin. Kunpa vaan kiinnostus ois molemminpuolista.. Mistä sen voi tietää varmaksi?
Huoks.. =)
On olemassa riski, että se ei ole musta kiinnostunut ja että kaikki ne katseet ja hymyt ja pienet eleet on vain luonteenomaista sille miehelle. Mutta kun mä niin haluaisin että siinä ois jotain muutakin. Flirttasin tänään takas, ja aion tehdä sitä jatkossakin. Kunpa vaan kiinnostus ois molemminpuolista.. Mistä sen voi tietää varmaksi?
Huoks.. =)