Sanokaa nyt että mä vaan vähän ylireagoin..Vollotan täällä kun mies lähti baariin.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota rauhallisesti kun oli sovittu reissu. Tuskin pettää ennemminkin kehuu vauvaa ja vaimoaan kaikille. Kurjaa sinulla kun olet juuri tullut kotiin vauvan kanssa ja haluaisit jakaa kaiken miehesi kanssa ja hormoonit hyrrää varmasti ja muistan itsekkin kuinka joka asia itketti silloin. Mutta 3 lapsen 43 vuotiaana äippänä rauhoittelisin että kaikki menee hyvin. ONNEA VAUVASTA

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Alkuperäinen kirjoittaja voi kyllä;26483843:
Joillakin miehillä ei riitä järki sen tajuamiseen, että asioilla on paitsi konkreettinen myös symbolinen merkitys. Jos lähtee ryyppäämään seuraavana iltana siitä kun tuore äiti on tullut vauvan kanssa kotiin, siitä jää paskan maku koko yhteisen vanhemmuuden alkua pilaamaan ehkä alusta loppuun asti. Ja se loppukin saattaa tulla nopeammin tuon takia.

Kysy mieheltä, miten hän reagoisi jos sinä lähtisit hääpäivän jälkeisenä iltana tyttöjen kanssa rilluttamaan ja tulisit vasta hotellin kautta kotio.
voi jeesus mitä käsittämätöntä draamaa

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja röppö
[QUOTE="minttu";26483668]Ärsyttää, v...taa...

Mies lähti tänään baariin viettään poikien iltaa
mä kotiuduin eilen sairaalasta ja meille synty alkuviikosta lapsi.

Miehen oli PAKKO päästä just nyt ryyppään ja mu päässäni pyörii nyt ziljoona eri vaihtoehtoo että kun mä oon just synnyttänyt enkä todellakaan oo mikään sexikäs näky roikku mahani,raskausarpien,rättiperseeni kanssa niin ihan saletisti pettää

Taitaa viä jotku hormonit jyllätä mutta ei auta asiaa että jää viä hotelliin yöks ja tulee vasta huomenna päivällä/illalla miten nyt selviääkin.[/QUOTE]

Jos kyseessä on ollut joku aiemmin sovittu juttu (just esim kaverin synttärit tms) niin ymmärtäisin tuon menon. Ja jos en itse olisi aivan kamalan pahassa kunnossa, sairaalasta tulon jälkeen. Mutta inhottavaa se silti mielestäni olisi.

Jos olisi muuten vain päättänyt lähteä, niin jumalauta että antaisin ukolle ympäri korvia. Mun mielestä olisi törkeää tuosta vain päättää että nyt hän lähtee baariin ja on yön hotellissa jne.. :(

[QUOTE="saara";26483925]No ei tää juttu sit niin paha ole, jos olet antanut luvan ja sovussa lähti. Sen kyllä ymmärrän, että tunteet on pinnassa. Voisko se kuitenkin tulla taxilla kotiin yöksi?[/QUOTE]

tosiaan lupa kyllä myönnetty jo aikasemmin eli ei tämä baarireissu puun takaa tullut
mutta kyllä tästä on tapeltu ja kinasteltu pitkin päivää en vaan enään sit jaksanut kaiken hässäkän keskellä ja käskin painua baariinsa kun on niin tärkeetä.
Ja varmasti huomas kuin paha olo mulla oli kun jäin itkemään ennen kun paiskas oven kiinni.

toisaalta ei ole aikoihin ollutkaan baarissa mutta jotenkin mä nyt reagoin tähän hirmusen voimakkaasti
ehkä just siks että huono itsetunto,just synnyttäneenä (eli kaukana mistään täydellisestä) Ja sit kun siä baareissa niitä pikkusia laihoja hyvännäkösiä ihmisiä pikku topeissaan ni kyllä se ärsyttää kun ite viä muistuttaa norsua :(

toisaalta eilen ensimmäinen koti päivä ja yö oli todella levoton vaiva heräs todella monta kertaa ja nytkin on jo tunnin aikana herännyt 3x eli varmaan tämä yliväsymyskin saa mut raegoimaan..

No just niin...meillä on neljä lasta ja molemmilla tilannetajua (ja ikää...) sen verran että ei yks baarireissu maata kaada! Jokunen kerta oon jopa lähteny pienen (pari viikkoa)vauvan kanssa mummolaan, että iskä saa pitää varpajaiset...ei meillä kummankaan aikuisen tartte kysellä toiselta lupaa omiin menoihin, nyt käytännössä ne yhdessä sovitaan kun jommankumman pitää lapset hoita=D
Eli munmielestä ylireagoit...

nyt kootaan palaset yhteen ja äkkiähän toi huomisilta tulee ja miehesi on kotona.
ymmärrän sinua oikein hyvin mutta joskus en ymmärrä vaan miehiä
varmaan hänkin ei ymmärtänyt sinua kun rupesit itkemään että mitä vollottamista on jos menee baariin
eli kumpikaan ei ymmärrä toisiaan
ehkä täytyy nyt löytää kompromissi ei tässä nyt mitään kamalaa ole kuitenkaan tapahtumassa

Siis mitä? Sovittu juttu ja sä poraat täällä :O

Kyllähän sä nyt aikuinen ihminen yhen yön pärjäät ilman miestäkin. Ajattele miten pahalta yh äideistä tuntuu monenaKIN iltana!

sulla on sun ja miehen oma nyytti siellä, kyllä sulla on kaikki palaset koossa.

Relax!!!!

Ihan normaalia, oot juuri synnyttäny ja mieli on hyrskyn myrskyn :) kyllä se siitä!
koita keksiä ittelles jotain mukavaa tekemistä.
Joskus kun on herkällä mielellä itkettää kun muut on poissa kotoa. ne on ne hormonit :D

Niin sovittu ilmeisesti niin että ap:n piti olla vielä raskaana. Sovittujakin menoja voi perua jos tilanne vaatii esim. jos on juuri päässyt sairaalasta kotiin vauvan kanssa. Tämä kaveri olisi varmasti lähtenyt kesken synnytyksenkin kun olihan se meno jo sovittu etukäteen... Olet ap oikeutettu kiukuttelemaan ihan niin paljon kuin haluat kun mies kotiutuu. Mitään pettämistä en usko että on kyseessä, sulla on vaan tosi ajattelematon mies joka tulee tota vielä katumaan kunhan järkiintyy.

[QUOTE="minttu";26483668]Ärsyttää, v...taa...

Mies lähti tänään baariin viettään poikien iltaa
mä kotiuduin eilen sairaalasta ja meille synty alkuviikosta lapsi.

Miehen oli PAKKO päästä just nyt ryyppään ja mu päässäni pyörii nyt ziljoona eri vaihtoehtoo että kun mä oon just synnyttänyt enkä todellakaan oo mikään sexikäs näky roikku mahani,raskausarpien,rättiperseeni kanssa niin ihan saletisti pettää

Taitaa viä jotku hormonit jyllätä mutta ei auta asiaa että jää viä hotelliin yöks ja tulee vasta huomenna päivällä/illalla miten nyt selviääkin.[/QUOTE]

Olet tyypillinen nainen.

[QUOTE="vieras";26484082]No just niin...meillä on neljä lasta ja molemmilla tilannetajua (ja ikää...) sen verran että ei yks baarireissu maata kaada! Jokunen kerta oon jopa lähteny pienen (pari viikkoa)vauvan kanssa mummolaan, että iskä saa pitää varpajaiset...ei meillä kummankaan aikuisen tartte kysellä toiselta lupaa omiin menoihin, nyt käytännössä ne yhdessä sovitaan kun jommankumman pitää lapset hoita=D
Eli munmielestä ylireagoit...[/QUOTE]

Kyllä sunkin mieli muuttuisi jos varpajaiset on heti kotiinpääsyn jälkeen eikä parin viikon päästä. Vastaavassa tapauksessa tässä tuskin olisi ollut edes mitään ongelmaa. Taitaa sultakin nyt vähän olla tilannetaju hakusessa vaikka sitä ikää ja lapsiakin on...

No niin, tätähän mä just meinasin. Ihmemies, ja silti sille ihan käsittämätöntä. Ymmärrysvaje, minkäs teet. Siitä sitten seuraa, että mies naiselle susi.

Jos sen sijaan haluaa elää onnellisena miehenä, niin kannattaa opetella tietämään symbolifunktion tärkeys naisten maailmassa. Vaikkei sitä ymmärtäisikään. Nainen tarttee vain sen tietyn merkin, sen jälkeen se jaksaa kontata paskassa seuraavat sata kilometriä. Sen lähemmäs ikiliikkujaa ei ole vielä päästy.

• Tykkää
Reactions: eras, vierailija

Yhteistyössä