Sanokaa nyt että mä vaan vähän ylireagoin..Vollotan täällä kun mies lähti baariin.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Ärsyttää, v...taa...

Mies lähti tänään baariin viettään poikien iltaa
mä kotiuduin eilen sairaalasta ja meille synty alkuviikosta lapsi.

Miehen oli PAKKO päästä just nyt ryyppään ja mu päässäni pyörii nyt ziljoona eri vaihtoehtoo että kun mä oon just synnyttänyt enkä todellakaan oo mikään sexikäs näky roikku mahani,raskausarpien,rättiperseeni kanssa niin ihan saletisti pettää

Taitaa viä jotku hormonit jyllätä mutta ei auta asiaa että jää viä hotelliin yöks ja tulee vasta huomenna päivällä/illalla miten nyt selviääkin.

En ymmärrä, miksi ukkos piti just nyt baariin päästä. mostä koita tollasia äijiä oikeen sikiää...?! Jos mulla on paha mieli, ei mja oisin muutenki huonossa kunnossa tai vaikka juuri synnyttänyt, ei mun miehellä tulis mielen viereenkään lähtee ryyppyreissulle silloin.

Onhan tuo harvinaisen huono ajoitus ryyppyreissulle, mutta silti vähän taustatietoja peräänkuulutan. Oliko siis joku kauankin ennalta sovittu meno kyseessä? Jos on vaikka bestiksen polttarit yms. niin tuskin olisin itse omalta mieheltä moista kieltänyt vaan pyytänyt vaikka sitten äidin tai siskon yöksi jos olisin kokenut tarvitsevani apua vauvan kanssa. Toisaalta miehellä voi olla tuossa vaiheessa kova tarve päästä tuulettamaan asiaa kavereille (varsinkin jos on nyt ekaa kertaa isäksi tullut) ja hotelliyöpyminen on sitten tietysti ihan fiksua ettei vauvan läsnäollessa näyttäydy krapuloissaan.

Paljon onnea vauvasta <3
Ei sun mies oikeaa ratkaisua tehnyt! sen paikka olisi sun ja vauvan luona! Mä en olisi päästänyt,tai jos olisi lähtenyt niin siitä kyllä olisi seurannut pitkä mykkäkoulu ja kauhea mökötys,itkupotkuraivarit ym ym.

Olis voinut viettää ne varpajaiset silloin kun te olitte vielä sairaalassa. Kyllä mäkin haluaisin, että oltais yhdessä perheenä kotona kun vauva on ensimmäistä yötä kotonaan.

Et tietenkään ylireagoi. Uskomattoman idioottimainen veto sun mieheltäsi. Mutta just nyt et voi sille asialle mitään, joten älä lietso itseäsi enempään itkuun ja raivoon, vaan koita pysyä rauhalliena ja ajatella jotain muuta. Ja kun ukko tulee kotiin, niin se on sitten lusikat jakoon tai järkeä ukolle päähän.

Säästä tämä ketju ja näytä miehelle.
Meinaa mä olisin vetäny niin hirvittävän kohtauksen, jos mullle tehtäis noin. Loukkaantuisin todella syvästi ja olisin äärimmäisen surullinen siitä , että merkitsisin vauvan kanssa miehelle todellisuudessa niin vähän, ettei mies ajattelisi yhtään meidän tunteita.

Laita vaihtoon. yök mikä mato.

Joillakin miehillä ei riitä järki sen tajuamiseen, että asioilla on paitsi konkreettinen myös symbolinen merkitys. Jos lähtee ryyppäämään seuraavana iltana siitä kun tuore äiti on tullut vauvan kanssa kotiin, siitä jää paskan maku koko yhteisen vanhemmuuden alkua pilaamaan ehkä alusta loppuun asti. Ja se loppukin saattaa tulla nopeammin tuon takia.

Kysy mieheltä, miten hän reagoisi jos sinä lähtisit hääpäivän jälkeisenä iltana tyttöjen kanssa rilluttamaan ja tulisit vasta hotellin kautta kotio.

[QUOTE="Kifa";26483756]Onhan tuo harvinaisen huono ajoitus ryyppyreissulle, mutta silti vähän taustatietoja peräänkuulutan. Oliko siis joku kauankin ennalta sovittu meno kyseessä? Jos on vaikka bestiksen polttarit yms. niin tuskin olisin itse omalta mieheltä moista kieltänyt vaan pyytänyt vaikka sitten äidin tai siskon yöksi jos olisin kokenut tarvitsevani apua vauvan kanssa. Toisaalta miehellä voi olla tuossa vaiheessa kova tarve päästä tuulettamaan asiaa kavereille (varsinkin jos on nyt ekaa kertaa isäksi tullut) ja hotelliyöpyminen on sitten tietysti ihan fiksua ettei vauvan läsnäollessa näyttäydy krapuloissaan.[/QUOTE]

Eli oli kyllä tiedossa. miehellä loppu koulu ja olivat sopineet tälle viikonlopulle baarikierroksen ja juhlia porukalla. Ja olin antanut luvan ( sitä ei tiedetty että vauva saattaa syntyä ennen tätä reissua kun laskettupäivä oli 30.6)
Eli mun luvalla kyllä meni mutta silti tää nyt vaan tuntuu niin pirun pahalta :(
Anto kyllä pusun ennen kun lähti mut mä vollotin jo siinä vaiheessa.

Elämä on vaikeaa =(

miehen ajoitus meni kyllä aika pieleen. lapsellista käytöstä etkä mielestäni ylireagoi. miten mies perusteli hotellissa yöpymisen??

eli lähtivät toiselle paikkakunnalle (40km päähän) ja sanoi että kun linkkareita ei enään silloin kulje eikä taxilla viitsi tulla kun on niin kallista niin sillä kouluporukan jollain tyypillä on hotellihuone varattu kun sekin asuu kaukana ja mun mies vois siis myös yöpyä siellä yönsä ja jossain vaiheessa kun tokenee niin tulla linkalla kotiin

et munkaan mielestä ylireagoi, en todellakaan olisi hyväksyny ryyppyreissua tuossa tilanteessa (juuri synnyttänyt, kotiuduttu) eiko mies muka millään olisi voinut muutamaa viikkoa odottaa?
ja miksi ei voi tulla kotiin yöksi? parin tunnin "tuuletuksen" ymmärrän, mutta senkin olis voinu tehdä pikaisesti alkuillasta, tai odottaa muutamia viikkoja ulkonamenoon. Ja ennenkaikkea yhteisymmärryksessä sun kanssa.

Jos olis ollu fiksu niin olis perunu menon. Omalla ukolla ei tullut mieleenkään lähteä minnekkään baareileen kun tultiin vauvan kans kotiin. Tyttö oli 1,5kk kun ukko kävi lähibubissa kavereitten kans. Onnea vaavista, yritä jaksaa :)

No ei tää juttu sit niin paha ole, jos olet antanut luvan ja sovussa lähti. Sen kyllä ymmärrän, että tunteet on pinnassa. Voisko se kuitenkin tulla taxilla kotiin yöksi?

Mun mies on ollut vastasyntyneistään niin tohkeissaan, että olisi takuulla joko perunut menonsa tai mennyt sinne omalla autolla. Viettänyt muutaman tunnin selvin päin ja ajanut takaisin meidän luo.

Sulla on ajattelematon äijän kuvotus.

Hormoonien piikkiin..eli et ylireagoi..

Mutta koita nainen nähdä itsessäsi jotain hyvääkin.
Sun mies ei varmaankaan näe sua samain,kuin sinä itse ja toivottavasti rakastaa juuri sellaisenaan sinua.
(itse synnytin kaksi vk sitten ja olen huomannut,että muutenkin alhainen itsetunto pahentaa sitä miten nyt juuri itseni ja kroppani koen ja näen)

Ja tottakai mies meni jos itsekkin "annoit luvan" ja meno oli jo ennalta sovittu.

Kyllä ihmettelen jos se uusi isä viihtyy baarireissulla muutamaa tuntia kauempaa.

Luulisi että tulisi pakottava tarve päästä kotiin katsomaan pientä ja velvollisuudentunto painaisi hartioita kun jättää äidin noin oman onnensa nojaan.

Anteeksi, mutta aika mulkku on mieheksi.

Yhteistyössä