Sanokaa mulle tyhmälle naiselle, onko tää ihan tavallista ja normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin syvä huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko lesbo?!?!??

En? Olen aseksuaali ja miehiin päin kallellaan. Tosin on tässä maailmassa vissiin kolme naista, jotka saavat minut hetkeksi miettimään naista, mutta aika pian hyllytin moiset ajatukset. Olen ollut sopiva valesuhde homopojalle, kun en ole mitään fyysistä vaatinut ja itsekin olen ehkä sisäisesti homomies. Mutta lesbo en koe olevani. Frigidi default biseksuaalikin ennemmin kuin lesbo. Kerran limudiskossa tuli joku tyttö suutelemaan, eikä se vain innostanut.

Mä olen kerran erehtynyt luulemaan, että eräs nuori mies oli kiinnostunut minusta, kun kertoi muille viettäneensä öitä luonani (vaikkei ollutkaan) yms. Puhui myös, että menisimme samaan opiskelupaikkaan jne. Noh, lukion jälkeen kihlautui miespuolisen kanssa, emmekä koskaan käyneet edes treffeillä, vaikka ihmiset luulivat toisin.

Otaksun, että enemmistö miehistä tekee aikeensa niin selviksi, ettei niistä merkeistä voi erehtyä.

höh - oli siis vain kaappihomo, ja tarvitsi sinua vain peitetarinoihinsa. aivan selvä juttu.
aika epätoivoista, kun ei edes treffeille lähtenyt, mutta jos kerran muutenkin jo niin uskottiin, nii sittenpähän pääsi sitäkin helpommalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin syvä huokaus;22311835:
Loistavaa. On kuulema sinkkunainen kyseessä ja vissiin tainnut vähän ihastuakin. Mieheni vain naureskeli ja sanoi mua hölmöksi.

Se nainen voi olla juurikin niin hönö, että ottaa tosissaan. Jos mä oisin sinkku ja ihastunut, niin kyllä varmaan yrittäisin jotain... Jos miehesi ei lainkaan saisi vastakaikua, ei se viitsisi sitä naista silitellä ja lässyttää sille.

Toi on mun mielestä sua kohtaan tosi väärin ja on mieheltä kyllä ihan ymmärtämätöntä väittää, ettei tuossa piilisi vaaraa.

Jos joku tekis mulle töissä noin, saattaisin ihastua ja alkaa elätellä toiveita ja haaveita siitä miehestä.

Kaikki me olemme erilaisia. :)

Itse tosiaan elän parisuhteessa ja meillä on pieni lapsi ja silti tykkään viattomasta flirtistä. Myös ihan ventovieraiden sööttien tapausten kanssa, mutta se ei koskaan tule siitä etenemään ja unohdan kyllä nekin tapaukset seuraavaksi päiväksi. Mä en näe siinä mitään pahaa tai uhkaa meidän perhe-elämälle. Ei se vähennä rakkautta miestäni kohtaan.

höh - oli siis vain kaappihomo, ja tarvitsi sinua vain peitetarinoihinsa. aivan selvä juttu.
aika epätoivoista, kun ei edes treffeille lähtenyt, mutta jos kerran muutenkin jo niin uskottiin, nii sittenpähän pääsi sitäkin helpommalla.

Ei se minua haitannut, että en treffeille päässyt. Ainakaan kamalasti. Kaikki palaset loksahtivat paikoilleen kuultuani hänen menneen kihloihin. Niin hyvää vaatemakua ja hyviä käytöstapoja ei vaan voi heterolla olla! :D Äitimme ovat yhä Facebook-kavereita jopa! Muksusta asti tunnettu ja vieläkin väleissä, ymmärsin kyllä, ettei voinut siihen aikaan pienessä kylässä kertoa liki 20 vuotta sitten moisesta.

Se nainen voi olla juurikin niin hönö, että ottaa tosissaan. Jos mä oisin sinkku ja ihastunut, niin kyllä varmaan yrittäisin jotain... Jos miehesi ei lainkaan saisi vastakaikua, ei se viitsisi sitä naista silitellä ja lässyttää sille.

Toi on mun mielestä sua kohtaan tosi väärin ja on mieheltä kyllä ihan ymmärtämätöntä väittää, ettei tuossa piilisi vaaraa.

Mä oon ehkä hiukan jäävi sanomaan, mutta kyllä mun mielestä tässä tarinassa on toinenkin hönö, ja se en välttämättä ole minä. Tätä touhua on kuulema jatkunut jo jostain toukokuusta saakka suunnilleen. Että ihan kiva juttu. Enpä sitten tiedä enää oikein, mitä tästä pitäisi ajatella. Mies naureskelee mun murjotukselle, sen mielestä tässä ei ole kyse mistään muusta kuin mun kuvitelmista ja hätiköidyistä johtopäätöksistä.

Tässäköhän tää meidän liitto on nyt luisumassa johonkin, jota en haluaisi edes ajatella..

[QUOTE="zenn";22311876]Kaikki me olemme erilaisia. :)

Itse tosiaan elän parisuhteessa ja meillä on pieni lapsi ja silti tykkään viattomasta flirtistä. Myös ihan ventovieraiden sööttien tapausten kanssa, mutta se ei koskaan tule siitä etenemään ja unohdan kyllä nekin tapaukset seuraavaksi päiväksi. Mä en näe siinä mitään pahaa tai uhkaa meidän perhe-elämälle. Ei se vähennä rakkautta miestäni kohtaan.[/QUOTE]

Oletko sä siis samoilla linjoilla mun mieheni kanssa, joka sanoo ettei tuossa ole edes flirttiä? Että mun on ihan turha asiaa vatvoa eikä mitään huolta ole? Ja että kyseessä on ihan kuka-tahansa, joka ei aiheuta miehessä sen kummempia värinöitä?

Tuntuu, että hulluus alkaa kolkuttelemaan pikkuhiljaa meikäläisen oven takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin syvä huokaus;22311376:
Mä taidan muuttaa jonnekin tundralle erämaamökkiin erakoksi, kun mä en tajua yhtään muita ihmisiä. Mä puhun niin eri kieltä kuin te kaikki muut. :(

No tsekin olen vähän samanlaista ihmetellen katselut toisten työkavereiden - miesten ja naisten - välistä peliä. On heidän mielestä vissiin ihan normaalia, ja jotain pikkiflirtin leikkimistä mukavan työilmapiirin ylläpitämiseksi vain. On joissain työpaikoissa kovin yleisen tuntuistakin. Minusta vaikuttaa kuitenkin enempi keskenkasvuiselta touhulta. Ja ihmettelen miksi jotkut naiset tuollaiseen niin hanakasti lähtevät, ja vissiin oikein sellaista haluavat. Muunlaiset on tylsimyksiä...

Käyttäytyykö miehesi kaikkia naisia kohtaan samoin? Jos siis kaikkia koskettelee ja huokailee ja katselee, niin sitten (kai?) ok. Koska varmaan sinäkin lukeudut niihin ja monen vuoden kokemuksella olet sen jo nähnyt. Mut jos tuo on "uusi" toukokuustako se oli asti ollut piirre ja vain sitä yhtä työpaikan naista kohtaan niin sitten ei todellakaan ole ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin syvä huokaus;22311895:
Oletko sä siis samoilla linjoilla mun mieheni kanssa, joka sanoo ettei tuossa ole edes flirttiä? Että mun on ihan turha asiaa vatvoa eikä mitään huolta ole? Ja että kyseessä on ihan kuka-tahansa, joka ei aiheuta miehessä sen kummempia värinöitä?

Tuntuu, että hulluus alkaa kolkuttelemaan pikkuhiljaa meikäläisen oven takana.

En. Sanon vain, että se flirtti ei välttämättä tarkoita yhtikäs mitään. Toisilla meistä flirtti on ihan luonnollinen tapa kommunikoida ja sitä ei välttämättä edes huomaa, eikä muista edes seuraavana päivänä. :) Ja vaikka niitä värinöitä tulisikin, niin sekään ei välttämättä tarkoita mitään, toiset meistä värisee helpommin ja se merkitsee taas vähemmän kuin toiselle bussikuskin hymy. :D Vaikka minun lähikaupassa on syötävän ihana nuori mies töissä, niin en ajatustakaan uhraisi hänelle jos toisessa vaakakupissa on oma perheeni.

Käyttäytyykö miehesi kaikkia naisia kohtaan samoin? Jos siis kaikkia koskettelee ja huokailee ja katselee, niin sitten (kai?) ok. Koska varmaan sinäkin lukeudut niihin ja monen vuoden kokemuksella olet sen jo nähnyt. Mut jos tuo on "uusi" toukokuustako se oli asti ollut piirre ja vain sitä yhtä työpaikan naista kohtaan niin sitten ei todellakaan ole ok.

Sepä se, kun en tämmöisestä piirteestä ole aiemmin tiennyt mitään. Eikä töissäkään mun käsittääkseni ole mitään tämmöistä peliä ollut, ennenkuin nyt toukokuusta saakka (kun tuo nainen tuli sinne töihin niillä main suunnilleen). Ja niin, tuo yksi ja ainoa nainen saa nämä puheet ja kosketukset ja mieheni ylenpalttisen seuran osakseen.

Pitäisköhän tässä pikkuhiljaa alkaa vainoharhaiseksi, vai uskonko ukon vakuutteluja luottavaisin mielin?

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin syvä huokaus;22312037:
Sepä se, kun en tämmöisestä piirteestä ole aiemmin tiennyt mitään. Eikä töissäkään mun käsittääkseni ole mitään tämmöistä peliä ollut, ennenkuin nyt toukokuusta saakka (kun tuo nainen tuli sinne töihin niillä main suunnilleen). Ja niin, tuo yksi ja ainoa nainen saa nämä puheet ja kosketukset ja mieheni ylenpalttisen seuran osakseen.

Pitäisköhän tässä pikkuhiljaa alkaa vainoharhaiseksi, vai uskonko ukon vakuutteluja luottavaisin mielin?

Mulla oli työkuvioissa vuosikausia tuommoinen miesihminen, joka toimi just kun sun ukkos. Alkuun ajattelin, että se on vaan sellainen tyyliltään. Tulee tappituntumaan ja höpöttelee söpöjä. Ja olin siis tyhmä ja sinisilmäinen hölmö. Tää ukkohan (naimisissa tietenkin) olikin ihastunut minuun ja vonkasi, vaikken sitä tajunnutkaan. Ei tietty tavattu työn merkeissä kun vajaa kymmenen kertaa vuodessa. Ehkä miehes ei ees tajua ihastuneensa, mutta jos tää yks misukka vaan saa tuommoisen huomion osakseen... niin hälytyskellot soimaan ja täysillä. Eihän tuommosen flirtin välttämättä oo tarkoitus johtaa mihinkään, mutta viaton flirtti ei oo jatkuvaa ja saman ihmisen kanssa ja ainoastaan yhden ihmisen kanssa tapahtuvaa.

[QUOTE="aha";22311414]ja scarletti haravahan se tAAAAAAAAAAAS.[/QUOTE]

Kuules kusipää, mä voin tehdä alootukseni ihan mustana joten pidä pääsi kiinni.

Ja minkä helvetin takia pitää mulle vittuulla! Onko se kiva lyödä löytyä??????? On niin helvetin paska olo, mutta täältä kusipäitten valtakunnasta on turha odottaa sympatiaa.

Sori ap, rupes vain ottamaan niin lujaa päähän tuo yks ääliö.

Viimeksi muokattu:

Tämä on erittäin hyvin sanottu! Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että miehen sekoilukin voi mennä ohitse, jos ei liikaa murjota ja kiukkuile hänen hölmöilyjensä takia. Se tietysti on oikeus vaatia, että mies ei tuota kohdetta töiden ulkopuolella tapaile.

Yhteistyössä