Sanokaa mulle, testaanko vai odotanko?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
(Kiitos, vakavamieliset tosikot voivat lopettaa lukemisen tähän)
Kaapissa kummittelis Acon10 raskaustesti, joka saattaisi näyttää raskauden jo 7-10 vrk hedelmöittymisen jälkeen. Kihelmöittäis niiiin tehdä se testi mutta en haluaisi negaakaan nähdä..

Tässä olis kp 25/28-30 meneillään ja (aika varmasti) oviksesta on 8 päivää. Uskaltaiskohan huomen aamulla jo kokeilla näkyykö testissä mitään?

Onko kukaan saanut positiivista tulosta vielä tässä vaiheessa kiertoa?! Kertoilkaahan testaus kokemuksistanne!

Mä olen saanut 9pv hedelmöittymisestä haalean plussan ( ei tarvinnut kuitenkaan tiirailla) ja nyt rv 34+2 eli mahdollista on. Tee vaan, jos on nega niin sitten teet uuden myöhemmin :) Kerro tänne uteliaille sitten vaan tulos! Onnea testaukseen!

Odottelisin vielä, itse testasin 3 päivää menkkojen myöhästymisestä :)

No niin tässä se ongelma piileekin. Kaksi edellistä raskautta olen saanut plussan testiin vasta kun menkat muutaman päivän myöhässä :/

Tässä kierrossa kuitenkin tiedän mahdollisen hedelmöittymisen aika varmasti. Siitä on minimissään tuo 8 päivää, voi olla 9:kin. Eli ovis oli 24. tai 25. pv.

Oireitakin alkoi ilmenemään tuossa 6 päivää oviksesta. Tällä hetkellä niin kovasti jomottelee mahaa ja tämä unettomuus vaivannut moonta päivää. Pöh.

Odota kunnes menkkojen ois pitäny alkaa. Se on niin turhauttavaa jos tekee testejä etukäteen ja sit menkat tuleeki ihan ajallaan... Menis testit hukkaan.

Tosin iteki tein päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa, mut olinki jo 99,9% varma siitä syystä että lämpö ei ollu laskenu kuten ois jo pitäny. Hyvin haalean viivan sain (tavallinen liuskatesti).

Alkuperäinen kirjoittaja Anna mennä!;22798599:
Mitä hittoa, sen kun testaat. Ei testit maailmasta lopu. Paitsi jos alat sitten potemaan mahdollista kemiallista ja tulet itkemään keskenmenoa viikolla 4+1 :whistle:

Voin kertoo et en oo niitä tyyppejä ;)

On tässä vauvaa odoteltu tulevaksi jo parisen vuotta ja tälläisiä raskaus-tuntemuksia ei ole ollut koskaan aikasemmin.

Olis niin ihana testata huomenna miehen kanssa yhdessä positiivinen raskaustesti! Lähtee reissuhommiin huomenna, joten siksi, mutta se nega pelottaa.

Mietin edelleen. Aamulla todennäköisesti teen lopullisen päätöksen testaanko vai en.

[QUOTE="a.p";22798634]Voin kertoo et en oo niitä tyyppejä ;)

On tässä vauvaa odoteltu tulevaksi jo parisen vuotta ja tälläisiä raskaus-tuntemuksia ei ole ollut koskaan aikasemmin.

Olis niin ihana testata huomenna miehen kanssa yhdessä positiivinen raskaustesti! Lähtee reissuhommiin huomenna, joten siksi, mutta se nega pelottaa.

Mietin edelleen. Aamulla todennäköisesti teen lopullisen päätöksen testaanko vai en.[/QUOTE]

Tai sitten odotat ja teet niinkuin mä tein: lähetin kuvaviestin kahdesta viivasta tikussa ilman mitään tekstiä.

[QUOTE="vieras";22798661]tässä on se ketju röyhtäilystä. en tiedä onko siihen kertonu: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1889813-royhtaily-raskausoireena/[/QUOTE]

Juu mä olin lukenut tuon ja muutaman muunkin hänen ketjunsa mutten sellaista, missä ilmoittaisi plussasta. Ton ketjun loppuunhan nyt tosiaan oli ilmestynyt viesti jossai kertoi saaneensa HAAMUN joten se nyt ei taida ihan plussa olla :D

Anteeks sitten vaan, ymmärrän että joillakin voi olla kova vauvakuume mutta jotkut vetää kyllä sen verran överiks että naurattaa. Ja sori ap et nyt meni sun ketjussa ihan ot:ks..

Yhteistyössä