Sanokaa mulle nyt että en ole raskaana.muoks. testi tehty..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Ehkä menkat alkamassa? Vai onko ollu jo synnytyksen jälkeen?

Ei oo vielä ollut menkkoja.

Mulla tosiaan on just ekat ja oli ihan raskauspainontunne alavatsalla viikon ennen kuin alko..

Nonnii, se vois sitten olla sitä. Sopis kyllä kait tuo nännien arkuus jne.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
se on kyllä jännä juttu, että aina kun sen testin tekee ( vaikka raskaus ei olisi suunnitelmissa ) niin sitä aina jotenkin pettyy jos se on nega..

Niinpä...ei yhtään olis sopinu nyt vauvan tulla mutta pieni haikeus silti tuli. Meni onneksi ohi nopsaan. :)

se on kyllä jännä juttu, että aina kun sen testin tekee ( vaikka raskaus ei olisi suunnitelmissa ) niin sitä aina jotenkin pettyy jos se on nega..

Niinpä...ei yhtään olis sopinu nyt vauvan tulla mutta pieni haikeus silti tuli. Meni onneksi ohi nopsaan. :)

:hug:

mulla oli jonkun aikaa tunne että "mitäjos". sitten kun menkat alko rytinällä (mitä ei ikinä ennen ole tapahtunut) olo olo vähän sekava, sekä pettynyt että tyytyväinen.

mä myös näin unta että synnytin kylppärissä yksikseni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

:hug:

mulla oli jonkun aikaa tunne että "mitäjos". sitten kun menkat alko rytinällä (mitä ei ikinä ennen ole tapahtunut) olo olo vähän sekava, sekä pettynyt että tyytyväinen.

mä myös näin unta että synnytin kylppärissä yksikseni :laugh:

Sulle kans :hug:
Mä oon nyt nähnyt vähän väliä unta tyttökaksosista...olikoos ne viimeksi nimeltään Siiri ja Eevi
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Et oo raskaana. Tai jos oot ni voisit lähettää sen raskauden tänne.

Tännekin sasi lähettää ei toivotun raskauden. Kipeästi kaipaamme omaalasta.:)

Ei tässä varmaan kenelläkään ollut kyse ei_toivotusta_raskaudesta :whistle:

Öö eikös tässä ole kierukallinen ihminen kyseessä? Eli ei varmaankaan toivota raskautta jos sitä ehkäistään?

Yhteistyössä