Sanokaa mulle nyt että en ole raskaana.muoks. testi tehty..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Tiedän että testi pitää tehdä, täytyy vaan hakea se ensin.
Parina iltana tuntunut ihan kuin olisi sellaisia ensimmäisiä hipaisuja tuntunut masussa. Ja tänään kun siivosin niin alavatsa tuntuu ihan sellaiselta raskaalta kuin raskaana ollessa... :o
Ihan kuvittelua, pakko olla. Mulla on kierukkakin.

Mä mietiskelen täällä samaa.. Oireita olis ja viime menkat oli oudot. Tein jo yhen testinkin ja siihen tuli plussa-viiva, mutta testiajan jälkeen, kai.. Eli siihen ei nyt ole uskomista.

Ku uskaltas käydä ostaa sen perskatin testin.

Toivottavasti sä saat varmuuden mahdollisimman pian :)

NYt molemmat epäilijät apteekkiin ja heti! Selviää se epävarmuus :)
Onko sulla kippuravarvas minkä ikäinen se ketä imetät, ettei ois jotain hormoonien aiheuttamaa vaan :)

eikä tietenkään ole pahasta jos tänne ilmoittaa tuloksen :D

On tää sit vaan hankalaa |O :D Mäkin taidan elää tässä seesteisessä tietämättömyydessä vielä ens viikkoon asti, sit jos uskaltais testin tehdä. Mielummin elää tässä epätietoisuudessa, kuin saa sen negan siihen tikkuun :whistle:

Ei se olis meilläkään ihan paras aika vauvalle, mutta ihanaahan se olis, kauan sitten kuopattu haave toteutuis :)

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerran tällaisen aloituksen tehnyt:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Taas näitä tällaisia aloituksia....

Mikä näissä on vikana? Vai saisiko vain 5 ensimmäistä tätä pohtinutta ilmoittaa siitä täällä?

Mistä hitosta sitä muut voi tietää onko toinen raskaana vai ei..

Miksi hitossa sitä ei saisi sitten pohtia "ääneen" ennen kuin menee sen testin ostamaan?

Testiä ostamaan vain.

Itse muuten tänään juuri siivotessa tajusin että kyllä siellä vatsassa tuntuu sellainen "raskaana oleva olo". Ennen ajattelin ettei alkuraskaudessa tunnu miltään mutta nyt huomasin että sellainen "raskas" olo siellä tuntuu :) Viikkoja 12+1 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Memmi:
Testiä ostamaan vain.

Itse muuten tänään juuri siivotessa tajusin että kyllä siellä vatsassa tuntuu sellainen "raskaana oleva olo". Ennen ajattelin ettei alkuraskaudessa tunnu miltään mutta nyt huomasin että sellainen "raskas" olo siellä tuntuu :) Viikkoja 12+1 :)

Niin sellanen painava...mulla on molemmista ollut semmonen.

Yhteistyössä