Sanokaa mulle, miten mie VOIN painaa näin paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myö

Vieras
Mie olen järkeistänyt ruokavaliotani jo vuoden päivät niin, että syön viisi ateriaa päivässä, enkä muuta. Hyvin on toiminut, ei ole nälkä, mutta vaatekoko pienentynyt 42:sta 40:en. Enhän mie hoikka ole, mutta omasta mielestäni ihan sopusuhtainen. Kerran viikossa käyn uimassa kilsan.

No, en ole sitten vaakaakaan tarvinnut, kun niin olen itsestäni tykännyt...Kunnes päätin kokeilla...ja APUA! Mie painan 82 kg! (170 cm). Menee yli ymmärryksen, ihan oikeesti!

Valitettavasti tuo kerran viikossa liikunnan harrastaminen ei riitä. Kolme kertaa viikossa olisi parempi. Toki voit harrastaa myös muita liikuntalajeja, lenkit, hiihto, luistelu, jumpat...

Onhan ruokavaliossasi tarpeeksi kasviksia ja marjoja? Ethän syö valkoista leipää, pastaa tms. suuria määriä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valitettavasti tuo kerran viikossa liikunnan harrastaminen ei riitä. Kolme kertaa viikossa olisi parempi. Toki voit harrastaa myös muita liikuntalajeja, lenkit, hiihto, luistelu, jumpat...

Onhan ruokavaliossasi tarpeeksi kasviksia ja marjoja? Ethän syö valkoista leipää, pastaa tms. suuria määriä?

Ei tässä oikeestaan siitä ole kysymys, mitä syön, vaan tuosta vaatekoon pienentymisestä. Aikaisemmin, kun olen mahtunut 40-koon vaatteisiin, oon painanu jotain 75 kg, joka vallan hyvin kelpais miulle.

Heh, mä painan 73 ja pituutta on 165cm.
vaatekoko on 38 enkä mä mikään lihava ole, ja ihan nättikin..
mut niin se vaan on.
Vaatteet on täysin samat ja yhtä istuvat ku ennen odotusta,
nyt 4kk sektiosta siis.. painoa vaan oli ennen odotusta viitisen kiloa vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mut niin se vaan on.
nyt 4kk sektiosta siis.. painoa vaan oli ennen odotusta viitisen kiloa vähemmän.

Tää on kyllä erikoista, miten ihmisten vaatekoot voi vaihdella. Meinaan mä olen vain sentin sua pidempi, mutta painan 59 kiloa. Vaatekokoni on 38, eli sama kuin sulla.

Ja TAAS täällä takerrutaan vaan painoon!
Eiköhän se ap:n pienentynyt vaatekoko kerro jo omaa tarinaansa. Ja kyllä, lihaksikaskin voi olla, tosin punttia jos ei harrasta niin saa olla sitten luonnostaan lihaksikas..

Ehkä sä olet ap painanut isommassa koossa sen 90, noin niinkuin esimerkiksi. Muista että indeksi ei kerro kaikkea.

mut niin se vaan on.

MITEN TÄÄ ON MAHDOLLISTA?? Mä olin ennen raskauksia 38-40 kokoinen, 177 ja 60 risat...

MÄ käytän kokoa 44 ja painan 80kg, eli ei se aina mee niin et kilot ja koko kohtaa.
Olen itseeni muuten tyytyväinen mutta terveyden kannalta ainakin 5kg pitäisi saada pois.
Ei sitä näin kohta 40 vuotiaana tartte enää olla missimitoissa.

Ja TAAS täällä takerrutaan vaan painoon!
Eiköhän se ap:n pienentynyt vaatekoko kerro jo omaa tarinaansa. Ja kyllä, lihaksikaskin voi olla, tosin punttia jos ei harrasta niin saa olla sitten luonnostaan lihaksikas..

Ehkä sä olet ap painanut isommassa koossa sen 90, noin niinkuin esimerkiksi. Muista että indeksi ei kerro kaikkea.

Mie painoin 90, kun olin viimeksi raskaana, ja siitä on neljä vuotta. Ennen lapsia minu paino sahasi välillä 70-80, ja painavimmillani vaatekoko oli 44, joten en käsitä alkuunkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
mut niin se vaan on.

MITEN TÄÄ ON MAHDOLLISTA?? Mä olin ennen raskauksia 38-40 kokoinen, 177 ja 60 risat...

en mä vaan tiedä..oon kyllä ihmetellyt aivan samaa.. 40 kokoiset housut kirjaimellisesti tippuu päältä, 38 just sopiva.
ja tiedän olevani ns.ylipainoinen painoni puolesta..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
mut niin se vaan on.

en mä vaan tiedä..oon kyllä ihmetellyt aivan samaa.. 40 kokoiset housut kirjaimellisesti tippuu päältä, 38 just sopiva.
ja tiedän olevani ns.ylipainoinen painoni puolesta..

heh sori mun ei pitänyt kirjottaa tohon ap..
väsymys painaa ni ajatuskatkos ku samalla mietin muuta :D
sori :D...

mut niin se vaan on.

Tää on kyllä erikoista, miten ihmisten vaatekoot voi vaihdella. Meinaan mä olen vain sentin sua pidempi, mutta painan 59 kiloa. Vaatekokoni on 38, eli sama kuin sulla.

Sillon kun mä itse painoin joskus muinoin 59 niin koon 36 housut oli mulle liian isot :D

Yhteistyössä