Sanokaa mulle etten mä saa mennä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Meinaan tupakalle :ashamed:
Stressaan tota opiskelupaikan hakua, laihduttamista ja mun syömisiä, imettämistä, joulua ja kaikkea mahdollista... Murehdin niin paljon asioita päivän aikana että ihme etten oo vielä sairaaks tullut sellaisesta murheiden määrästä... :snotty:

Tekis mieli tehdä uutena vuotena miehen kanssa jotain kivaa yhdessä, kun esikoinenkin on silloin isällään. Mutta tunnen itseni huonoksi äidiksi kun ajattelenkin kuopuksen hoitoon viemistä...

Älä mene tupakalle!

Ja voithan sä kuopuksen viedä illalla muutamaks tunniks hoitoon, oot selvinpäin ja käytte miehen kanssa moikkaamassa vaikka jotakuta kaveria ja sit meet hakee pikkuisen. Yökylään en noin pientä malttaisi vielä antaa.

Tää on vaan ihan hullua et stressaan kaikkea. Ja sit kun vaikka ollaan miehen kanssa paranneltu meidän välejä niin tuntuu silti ettei kaikki ole ihan vielä kunnossa, ja mun on pakko puhua siitä jollekin ulkopuoliselle mut kun mulla ei ole kavereita niin en oikein tiedä kenelle voisin puhua... Enkä tiedä uskallanko täällä asiasta puhua, kun pelkään että hän käy taas lukemassa mun kirjoituksia...

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Höh. :/ No voithan kirjoitella vaikka yksityisviestejä. :D Mutta älä mene tupakalle!!!!! |O

Koitan kokoajan hillitä itseäni :(
Arvaa vaan oliko kiva kun mies "jäi kiinni" :( Ei muuten mitään, mutta en mäkään käy hänen keskustelupalstoilla kyttäämässä. Ja kun hän tietää et tää kaksplus on vähän niinkuin henkireikä, kun en muuten ole kamalasti ihmisten kanssa tekemisissä...

Oon varmaan kamala ihminen, mutta jos oikeasti olo on tuollainen, ja savut helpottaa niin mene sitten.

Tästä lähin viimeistään muakin aletaan varmaan kivittämään tällä palstalla :$

Sanoit että imetät, niin jos nyt käyt savuilla ja pieni pärjää vaikka pumpatuilla maidoilla aamuun, niin ei pitäisi juurikaan maidossa aamulla enää vaikuttaa.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:
Oon varmaan kamala ihminen, mutta jos oikeasti olo on tuollainen, ja savut helpottaa niin mene sitten.

Sanoit että imetät, niin jos nyt käyt savuilla ja pieni pärjää vaikka pumpatuilla maidoilla aamuun, niin ei pitäisi juurikaan maidossa aamulla enää vaikuttaa.

Ei tupakasta ole mitään apua ap:n mainitsemiin asioihin ja muutenkin se on sellainen myrkky josta on pelkästään haittaa. Suosittelen savutonta ja terveempää elämää kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:

No poika nukahti justiinsa, eli nukkuu johonkin 6 asti... Ja neuvolatädiltä kysyin asiasta niin hän sanoi että 3-4 tuntia tupakoimisesta voi jo polttaa... Ja meillä poika saa osittain korviketta... Ja kun en mä edes kamalasti polta, kerran viikossa suurinpiirtein... Mutta ennen raskautta oli polttanut monta vuotta niin siitä muodostui sellainen tapa joka rauhoittaa...

se on oikeesti 2,5 tuntia tupakoimisesta kun voi imettää ja tää on imetystukilistan sivuilta. ja muutenkin jos polttaa alle 10 tupakkaa päivässä on parempi imettää kuin antaa korviketta, koska lapsi saa kuitenkin siitä paremman hyödyn

Yhteistyössä