Sanokaa mulle, että mä oon tyhmä!!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kuulin, että mies jonka kanssa aiemmin seurustelin ja jota rakastin on ruvennut seurustelemaan. Nyt mä täällä itken tätä asiaa. Olen mäkin tämän jälkeen seurustellut ja yhden toisen kanssa oli seurustelun tapaasta.

Kyseessä on siis mies jolle odotin lasta, mutta sain keskenmenon. Mä tiesin, että tämä päivä voi tulla, mutta että se tuntuu näin pahalta...

Sanokaa nyt mulle, että mä oon tyhmä kun itken menneen perään!!!!!!

Musta taas se tuntuu tyhmälle kun joku eukko itkee sitä että "varastin" hänen "miehen" vaikka hehän olivat ehkä kolme viikkoa koe-ajalla. Ja tiesin tästä "suhteesta" vasta kun minä olin ollut kyseisen miehen kanssa pari kuukautta. Tuommonen on tyhmää, mutta sinulla on syy suruun; odotit lasta. Iso halaus sinne!!

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Itketkö oikeasti hänen perään, vai olisko niin et sulle on hyvät muistot noussu pintaan ja siks tulee muutamat kyyneleetki :hug:

Et oo tyhmä

Kyllä mä itken hänen perään. Olen joskus ajatellut, että jos hän rupiaakin seurustelemaan ja jo se teki pahaa.

Ihan kamala tilanne kyllä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä josko vanha suola rupeaisi janottamaan ja palaatte joku kaunis päivä takaisin yhteen.. ;) Toivossa, tai ainakin haaveissa on hyvä elää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Et ole tyhmä.
Mä ainakin ymmärrän hyvinkin, että susta tuntuu pahalta.
Mutta joku syy oli kuitenkin, että erositte. Ei kannata jäädä elämään niihin hyviin muistoihin jos ne sattuu.

Oli siihen eroon syynsä joo, mutta en halua niitä tässä selvittää. Jotkut kuitenkin tällä paikkakunnalla tietää mun nikin niin en halua selvittää kaikkia täällä palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksihän vanha suola janottaa nimenomaan siinä vaiheessa kun toinen löytää uuden? Sitä ennen aivan sama...

Siis vanha suola voi rueta janottamaan ihan siinäkin vaiheessa kun vanhaan on jo kyllästynyt. ;) Siis elämässä voi sattua vaikka mitä. Mutta pääpointti oli se, ettei ap ole tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja an:
Miksihän vanha suola janottaa nimenomaan siinä vaiheessa kun toinen löytää uuden? Sitä ennen aivan sama...

Siis vanha suola voi rueta janottamaan ihan siinäkin vaiheessa kun vanhaan on jo kyllästynyt. ;) Siis elämässä voi sattua vaikka mitä. Mutta pääpointti oli se, ettei ap ole tyhmä.

Siis että nykyisen kanssa ollu pitkään ja edellinen oiskin mielenkiintosempi, tätä tarkoitin..

Ootko sä jotenkin katkera ihminen? Yks päivä valitit että tekee pahaa kun ystävä on raskaana..

Mä en ole siitä kaverin raskaudesta katkera ja sä tajuaasit tämän jos olisit lukenut ajatuksella sen mun alootuksen. Olen kaverin puolesta onnellinen, mutta tuli vain sen raskauden takia tunteet pintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Et ole tyhmä.
Mä ainakin ymmärrän hyvinkin, että susta tuntuu pahalta.
Mutta joku syy oli kuitenkin, että erositte. Ei kannata jäädä elämään niihin hyviin muistoihin jos ne sattuu.

Oli siihen eroon syynsä joo, mutta en halua niitä tässä selvittää. Jotkut kuitenkin tällä paikkakunnalla tietää mun nikin niin en halua selvittää kaikkia täällä palstalla.

Ei tietenkään tarvitsekaan, en edes pyytänyt :D
Paras tapa päästä yli tollaisista tuntemuksista, on kuitenkin muistella niitä huonoja hetkiä suhteessa, ja sen ihmisen huonoja puolia.

Yhteistyössä