Sanokaa mitä työtä mä alan tehä? Kotihoidontuki loppuu elokuussa. Vanhaan työhön en aio palata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ajatellut, että kotona tekisin töitä. Ei mitään lehtikauppiaan töitä. Oma yritys siis mielessä. Keskustaan matkaa 24km eli sielläkin voisi ehkä töitä tehä vuokrata liiketila. Leipominen kiinnostaa aika paljon. Olen ajatellut myös kotona leipomista tilauksesta. Mutta äällä sivukylällä (2-3 pienempää sivukylää vierekkäin) asukkaita yht. noin 800. 3 kylä kauppaa 15 kilometrin säteellä.

Leipominen tilauksesta. Mutta sillä ei pärjää eli jotain siihen lisäksi olisi keksittävä.

Joo siis voiskohan sitä muuten kyseiseen hommaan vuokrata erään perikunnan omakotitalo ja siellä tehä töitä? Vai pitääkö sit olla ihan joku kaupungin tai jonkun yksityisen liiketila?

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Jos leipomaan aijot alkaa niin siihen pitää olla omat tilat. Ei voi myyntiin leipoa omassa koti keittiössä.
Perusta pitopalvelu :wave:

tää tais olla joku uus laki muutos tms.?

En muista lakimuutoksista,mutta minulla on ainakin sellainen käsitys että pitää olla omat tilat jos ammatikseen leipoo ja on yritys. Ja ei omassa keittiössä kovin suuria voi edes leipoa myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo siis voiskohan sitä muuten kyseiseen hommaan vuokrata erään perikunnan omakotitalo ja siellä tehä töitä? Vai pitääkö sit olla ihan joku kaupungin tai jonkun yksityisen liiketila?

Sinun kannattaa tätä kysyä terveysviranomaisilta,että minkälaiset on hyväksytyt tilat ko hommaan. Jos se omakotitalo täyttää vaatimukset niin varmasti onnistuu sielläkin.

Sinun kannattaa tätä kysyä terveysviranomaisilta,että minkälaiset on hyväksytyt tilat ko hommaan. Jos se omakotitalo täyttää vaatimukset niin varmasti onnistuu sielläkin.

Aivan. Voishan sitä tosiaan kysellä.

Aivan. Voishan sitä tosiaan kysellä.

Ja miettiä että mitä aijot leipoa.Tarvitko minkälaisen uunin,taikinakoneen,kylmiön,nostatuskaapin...yms.

tsemppiä. :wave:

Yhteistyössä