Sanokaa liioittelenko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos menen varastosta hakemaan sitteria ja vauvansänkyä hengityssuojaimen kanssa. Ja myös pesen ne hengityssuojaimen kanssa?

Eli varastossa hiiren papanoita. Onko todennäköistä, että ne täällä etelä-suomessa olisikin metsämyyrän papanoita eikä hiiren papanoita?

Aloin nyt pelätä, että jos saankin jonkun myyräkuumeen niistä juuri ennen synnytystä tai vaikka mahdollisesti juuri synnytyksen aikaan.

Riittäisikö jos kietaisen sideharson suun ja nenän eteen?

Tämä kuullostaa varmaan oikeesti tosi naurettavalta, mutta toisella palstalla mut peloteltiin myyräkuumeella ja sanottiin, että on paljon yleisempää että rakennuksissa on metsämyyriä eikä hiiriä kuten ihmiset luulee.

Miehelle en edes kehtaa sanoa, että pelkään jotain näin järjetöntä. :/

Mä en sanois et liiottelet.

Hiirethän levittää yersinia bakteeria ja sitä on myös ilmassa kun pöllytät tavaroita joissa on niitä papanoita. On ne papanat sit myyrän tai hiiren niin bakteereja niissä on joka tapauksessa.

Mun mielestä liiottelet... Minä olen siivonnut mm. heinävinttiä ja purkanut vanhan ulkosaunan seiniä raskaana ollessa (jälkimmäisessä puuhassa mies kyllä pakotti mut ulos )...

Mutta miten vaan, ei siitä nyt haittaakaan ole. Minä taidan olla noiden asioiden kanssa hiukan liiankin "kevytkenkäinen"...

Ärsyttää kun tämä nyt meni näin vaikeaksi. Ja olen kyllä koko talven käynyt siellä varastossa. Ja joulukoristelaatikoissakin niitä papanoita oli ja ihan ilman hengityssuojaimia selvisin siitäkin hommasta ja joulukoristeet oli täällä sisällä käytössä ja ne laatikotkin oli täällä sisällä, kun niitä koristeita niistä hain.

Yhteistyössä