Sanokaa jolu viisaampi jolla on silmälasit!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Onko tämmösillä vahvuuksilla (oikea silmä -0.25 -0.75 ax 10 vasen silmä 0.00 -2.00 ax 170) mitään järkeä mennä silmän laser leikkaukseen??!!En tykkää silmälaseista ja ilman niitä näen nutta hyvin epätarkasti kasvot ym..Auttakaa joku viisaampi!Voiko silmät jopa tottua vielä olemaan ilman laseja vai menenkö leikkaukseen???

Mulla ei ole silmälaseja, mutta ukkelini, jolla näkö ennen leikkausta -5 / -3.5 (ax-lukuja en tiedä) on käynyt. Jos haluat ottaa varman päälle, leikkauta yksi silmä kerrallaan.

No en menis jos on noin vähän miinusta. Mun miehellä on molemmissa -1,0 eikä käytä laseja kuin harvoin (esim. elokuvateatterissa). Vaihtoehtoisesti voi tietty korjata vain toisen silmän.

Mulla miinusta yks ja toisessa vähän päälle, mun mielestä tää on just se ärsyttävin, kun välillä pitää käyttää ja välillä ei laseja, melkein pärjää mutta ei sitten aina kumminkaan. Lasit harvoin tästä systä muistuu mukaan ja aargh. Aijon mennä.

[QUOTE="mä";24737287]Onko tämmösillä vahvuuksilla (oikea silmä -0.25 -0.75 ax 10 vasen silmä 0.00 -2.00 ax 170) mitään järkeä mennä silmän laser leikkaukseen??!!En tykkää silmälaseista ja ilman niitä näen nutta hyvin epätarkasti kasvot ym..Auttakaa joku viisaampi!Voiko silmät jopa tottua vielä olemaan ilman laseja vai menenkö leikkaukseen???[/QUOTE]
Tee vaikka tuo arvio mitä se sanoo:
Medilaser Espoo - Maksutonarvio

[QUOTE="mä";24737287]Onko tämmösillä vahvuuksilla (oikea silmä -0.25 -0.75 ax 10 vasen silmä 0.00 -2.00 ax 170) mitään järkeä mennä silmän laser leikkaukseen??!!En tykkää silmälaseista ja ilman niitä näen nutta hyvin epätarkasti kasvot ym..Auttakaa joku viisaampi!Voiko silmät jopa tottua vielä olemaan ilman laseja vai menenkö leikkaukseen???[/QUOTE]

Mä en tiedä kumpi noista luvuista on se varsinainen vahvuus... jos 0,25 ja 0,00, niin ethän sä laseja tartte... Parhaan vastauksen sä saat sieltä leikkaavalta lääkäriltä, ne tarjoaa arviointikäyntejä ilmaiseksikin. Ja jos 3000€ on ylimääräistä, niin voihan sen niinkin käyttää.

Yhteistyössä