Kiits. heti ostoksille huomenna.Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Diorin diorskin fluide. Ohutta litkua, peittää hyvin, mutta ei tee kauheeta pakkelia :flower:
mun iho on aika kuiva,mut alkaa pian kiiltelee...ja couperosan takia tarvitsen peittoa..Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Millainen iho sulla on? se vaikuttaa aika paljon, kun hyväkin meikkivoide menee laikuille, hilseilee tai lähtee rullaamaan jos se ei sovi ihotyypille.
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
Kuinka riittoisaa tollanen vaahto on? Aina käyttänyt Maybellinen meikkivoiteita ja tekis mieli tuota koittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:Kuinka riittoisaa tollanen vaahto on? Aina käyttänyt Maybellinen meikkivoiteita ja tekis mieli tuota koittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:http://www.cosme.fi/pc.php?c=26
Tää on mun mielestä kaikkein paras. Hinta vaan on n.45? Peittää tosi hyvin ja sopii ainakin mun pintakuivalle iholle.
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
Useamman kuukauden kestää mulla tuo vaahto. Ja käytän n. 5 kertaa viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:Kuinka riittoisaa tollanen vaahto on? Aina käyttänyt Maybellinen meikkivoiteita ja tekis mieli tuota koittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
mistä saat tuota grimasia?olisko nettikauppaa?Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Mulle paras on Grimas. On peittävä ja muistaakseni noin 10?. En tarkkaan muista, koska on niin riittoisaa, ettei tarvii olla kokoajan ostamassa.
Mulla sellanen sekaiho/rasvainen. Ja mikä parasta lopputulos on luonnollinen, eikä sellainen, et 10kg pakkelii naamassa. Aivan loistava.
Todella hyvä. :flower: Muuta en ostaiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Maybellinen dream matte mousse!
Suosittelen lämpimästi!
Peesailen tätä :wave: