sanokaa hyvä selitys miksei miesystäväni vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blue1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blue1

Vieras
puhelimeen..?
eli olemme olleet yhdessä noin kuukauden verran.melkeinpä joka ilta oltu yhessä tai yö,ja vkonloput.viime viikonloppuna vei näytillekin minut parhaan ystävänsä luo 200km päähän.
mies on yrittäjä joten paljon sillä töitä on iltaa myöten.
mutta sain valheesta kiinni maanantai iltana,kertoi nukahtaneensa iltasella,mut kun tulin siskon luota noin klo.23 ja siitä samalla ajoin ohi niin ei ollut autoa kotona.
nyt iltapäivällä minä soitin,ja hän sanoi joutuvansa viel töitten jälkeen raksahommiin illaksi.kun sillä itellä on rakennusurakointi firma.
soittikin puol 8 aikoihin että oli tullut hakemaan raksatavaroita kotoa,ja hän päätti soitella samalla.ja sanoi samalla rakastavansa minua,että nyt hällä on paljon töitä päällekkäin,ettei hän ole sinua hylkäämässä.
no kävin taas siskoni luona nyt illalla,ja yritin soitella puol 12 n illalla,niin ei vastannut eikä ollut autokaan kotona.
ei kai kukaan näin myöhään enää tee raksahommia? vai onko sit todella vaikka jonkun naisen luona.
vittu et vituttaa..
täytyy kysellä huomenissa sillain kierosti siltä puhelimes..

puhelimeen..?
...mutta sain valheesta kiinni maanantai iltana,kertoi nukahtaneensa iltasella,mut kun tulin siskon luota noin klo.23 ja siitä samalla ajoin ohi niin ei ollut autoa kotona...
...no kävin taas siskoni luona nyt illalla,ja yritin soitella puol 12 n illalla,niin ei vastannut eikä ollut autokaan kotona...

Taidat ihan vaan vakoilumielessä ajella eessuntaas siinä kaverin pihan/parkkipaikan ohi?
Mulle kävi esim. niin viime viikolla että oli pakko pitää autoa muualla kuin omalla parkkipaikalla lumi/sohjotilanteen takia, eli jos mulla olis joku vakoileva miesystävä niin sekin olettais että oon ollut monta yötä pois kotoa...

Viimeksi muokattu:
Epävarmuus ja ahdistuneisuus haisee pitkälle. Mieti omalle kohdalles jos sattuis tuollainen haisuli, niin eikö pisteet romahtaisi? Ole mun mielestä kuluttanut suhteen loppuun omalla takertuvaisuudellasi. Sori vaan.

miesystäväni just soitti.ja oli menny raksahommissa puol kahteen yölä.sisäremppaa tekevät.
eli kai minä vähän hermostuin tai olin liian vainoharhanen...

Ap, vaikutat vähän liian epävarmalta, et luota. Kamalan raskas tapa elää ja teet kyllä helposti omia päätelmiäsi ja hukkaat tilanteita.

Toisaalta vaikuttaa, että yrittäjä on aina töissä, sopiiko se sinulle, vaikeaa tulee olemaan , koska väsytätte toisenne.

No, mun kumppani teki tuollaista kanssa pitkään ja jäi useinkin kiinni valheesta kun sanoi että oli kotona mutta todellisuus oli jotain muuta. En vieläkään tiedä mikä noiden tapahtumien takana oli, mutta sen tiedän että usein ei ollut siellä missä sanoi olleensa tai tekemässä sitä mitä sanoi tekevänsä. Kerrankin sanoi minulle kun soitteli illalla että katsoo hetken telkkaria ja alkaa sitten nukkumaan. No, aavistelin jotenkin että ei varmasti tee niin ja kävin hänen luonaan kun asuu parin kilsan päässä minusta. Ei hän tietenkään ollut kotona.... On kyllä aina keksinyt kootut selitykset kaikkeen jos on jäänyt kiinni. Mutta kyllä tuollainen jäin vaivaamaan ja olen myös epäillyt tuon takia että hänellä on ollut muita virityksiä. Kiinni en ole saanut mutta jää pa.kan maku suuhun tuollaisesta venkoilusta.

Sanoisin että kyllä sinunkin tapauksessasi jotain hämärää voi piillä. Tuokin on mielestäni outoa ettei vastaa puhelimeen tai vaikka soita sitten hetken päästä takaisinpäin. Se kielii siitä että on "jotain parempaa" tekemistä eikä silloin sovi vastailla.

Voi olla että on ihan harmitontakin tuo mutta mistäs sen sitten tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja miltä näyttää;10460111:
Tuokin on mielestäni outoa ettei vastaa puhelimeen tai vaikka soita sitten hetken päästä takaisinpäin. Se kielii siitä että on "jotain parempaa" tekemistä eikä silloin sovi vastailla.

No jos joku soittaa puol 12 yöllä niin kyllä todellakin voi olla jotain parempaa tekemistä, eli NUKKUMINEN! Tai yö-työ kuten ap´n miehellä.

Ei kai kuukauden seurustelun jälkeen toista voi tuntea ja luottaa. Ei mikään ihme jos tulee olo, että toinen huijaa jotenkin, ketään ei halua tulla kusetetuksi. Varmaan johtuu sinun epävarmuudestasi, mikä on ihan ymmärrettävää. Ei luottamus rakennu kuukaudessa kahden ihmisen välille. Pidemmällä ajalla opit tuntemaan miehesi ja tiedät voiko häneen luottaa. Epävarmuus on ihan ymmärrettävää noin alkuvaiheessa. Anna ajan kulua ja pidä silmät auki, kyllä se suhde siitä lujittuu tai sitten kariutuu.

Yhteistyössä