Sanokaa etten vaan pilannut 9v:n takkia, enhän??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22887261]Ootkos ihan tosissas?

Käykö sama untuvatyynylle tahi peitolle?[/QUOTE]

meidän taloyhtiössä on ainakin sellainen kuivausrumpu miss voi säätää lämmpötilaa, joen siihen sa vain se pöyhinnänki, jolla saa tyynyt, peitot ja takit kuosiin, ei se kyllä kamalsti kuivaa, mutta sen jälkene voi vielä kuivattaa vaika narulla

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22887395:
En pelottele, mutta ei välttämättä auta, vaikka kuivuriinkaan pistäisit.

Tosi vaikea saada siitä kuivurin, tennispallojen ja pöyhimisenkään avulla enää hyvää. Siks vien suosiolla pesulaan.

Mä pesen untuvatakit aina kotona. Kuivuri ja tennispallot toimii. Jos et nyt enää saa kuivuriin niin pistä vaakatasoon kuivamaan ettei enempää untuvat painu. Sitten kun saat sen sinne kuivuriin niin peset uudestaan ja sit samantien sinne kuivuriin.

Mä pesen untuvatakit aina kotona. Kuivuri ja tennispallot toimii. Jos et nyt enää saa kuivuriin niin pistä vaakatasoon kuivamaan ettei enempää untuvat painu. Sitten kun saat sen sinne kuivuriin niin peset uudestaan ja sit samantien sinne kuivuriin.

mulle on opetettu että untuvatuotteita pitäis pestä MAHDOLLISIMAN Vähän , tuuletus tai lumessa kierittäminen puhdistaa aivan hyvin. usein se pelkkä HAJU lähtee tuulettamalla. Takki ei ole enää niin lämmi jos sitä usein pesee

EI MISSÄÄN NIMESSÄ TENNISPALLOJA KUIVAUSRUMPUUN!!! Voivat rikkoa rummiun ja jättää kuumentuessaan "muovin" hajua vaatteisiin. Vanhentunut neuvo, jota ei voi todellakaan suositella.

Sain ainakin hihat pöyhittyä takaisin kuosiinsa hiustenkuivurilla:xmas: oli ihan ilmapallona koko takki. :D Eiköhän tuo pöyhiinny. Se oli pakko pestä, kun oli hajun lisäksi likainenkin. :x

Varaa huomiselle se kuivuri, se pitää kuivata koska se kestää muuten kuivua kunnolla liian kauan ja alkaa haisemaan. Kuivuri on se joka riittää että tulee kuohkea, ei sinne palloja välttämättä tarvita jos ei sellasia ole.

[QUOTE="vieras";22887717]Ihan tosi? Meillä niitä käytetään tenniksen peluuseen.[/QUOTE]

Juu no oikastaan sit sun mieliks. Olen luullut että untuvatakkia, tyynyjä yms pestessä pesukoneessa olis hyvä olla tennispallo tai useampi.

Yhteistyössä