Sanokaa etten oo huono ihminen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Kamala morkkis, kun jo neljättä päivää haetaan ranskiksia ja hamppareita ruuaksi :popcorn: Onneksi huomenna tilipäivä....joo, minä se olin tänään kaupan kassalla se, joka vähensi aina ostoksiaan, kun kortti ei hyväksynyt ja jätti sitten lopulta kaikki vihannekset pois ja sai ostettua vain karkit ja ranskikset :ashamed: Mut en voinut mitään sille, et mansikat oli tällä viikolla ihme tarjouksessa ja oli pakko niihin sitten laittaa ruokarahat...

[QUOTE="Puhina";24190815]Ei ihmekään jos rahat loppuu jos ostelee hamppareita,ranskiksia,karkkia ja mansikoita.. Mutta joskus noita sattuu,ku vaan tekee niiiin mieli :D . Huomenna sit fiksumpi kauppareissu :)[/QUOTE]

Jeps :D Toivottavasti ei vaan mopo karkaa käsistä, kun nään vklna rakasta ihanaa miestäni ja sillä aa-ongelma...

Ei mulla ole entistä nikkiä :D Oon kyl miettinyt, et ottaisin jonkun vähemmän nynnymmän ku sinisulka käyttööni mut en oo jaksanut vielä vaihtaa :D Enkä nyt täältä kait oo miestä iskemässä...:D

Ei täällä oikeen valikoimaa sulle taida olla :( Pari ukkoa jotka tuskin ukkoja oikeesti on ja sit joku Lyhyt yksinäinen mies joka on friikki. Ja sit täällä on ollut naisiakin jotka on esittänyt miestä eli oo varovainen :( Mut eiks nikiks sopis just joku söde SeXyBiatcHHH<3 ? :)

No hah! Mä en vain halua uskoa, et maailmassa oikeesti on tollasia narsistisia ihmisiä, jotka haluaa joka paikassa vain särkeä toisen ihmisen :eek:

Sua tullaan siis satuttamaan eniten. Kannattaa muistaa että kaikki maailman ihmiset eivät ole hyviä vaan mukana on todellakin narsisteja ym, jotka käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen joidenkin sinisilmäsyyttä

• Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä