Sanokaa että muillakin on tämmöstä! Taaperosta kyse..

Ikää herralla 2v5kk ja nyt viimeset 2vk päivät alkaa ja loppuu kitnällä, huudolla ja älinällä...! Vaikka leikittäsin päivisin, annan huomiota, käydään ulkona yms niin eikun kitisee vaan. Ei oo ennen ollu tuommonen niin ihmetyttää et miks ihmeessä se nyt on alottanu tän?? Johtuuko se tuosta ilmasta vai onko se nyt vaan vinku vinku päällä ja kauanko tätä pitää vielä jaksaa kuunnella?? :D
 
no joo
Meillä 2v 10kk kitisijä. Ihan kuin yhtäkkiä ois hoksannut kitisemään vain kitisemisen ilosta! Mutta menee jo onneks puhe sen verran perille että jos alkaa sellanen kunnon vinku-vanku-kitinä niin todellakin sanon että ei saa multa minkään näkösta huomiota/vastausta tms. ennen ku lopettaa - tää toimii. Koska huomaa ettei tosiaan saa sillä mitään aikaseks.

Kai tää on vaan joku vaihe, uskosin.. toivoisin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tekemisen puutetta, kavereiden puutetta ehkä. Esikoinen aloitti samanikäisenä hoidossa ja oli hyvä ajoitus :D
Meilläkin alkaa pojalla ens kuun 9pvä hoito ja voin sanoa että huokasen helpotuksesta :D 2 1/2v kotiäitinä olo riitti mulle, kiitos nam

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Meillä 2v 10kk kitisijä. Ihan kuin yhtäkkiä ois hoksannut kitisemään vain kitisemisen ilosta! Mutta menee jo onneks puhe sen verran perille että jos alkaa sellanen kunnon vinku-vanku-kitinä niin todellakin sanon että ei saa multa minkään näkösta huomiota/vastausta tms. ennen ku lopettaa - tää toimii. Koska huomaa ettei tosiaan saa sillä mitään aikaseks.

Kai tää on vaan joku vaihe, uskosin.. toivoisin :D
Itekkin sanon aina että ei äiti kuuntele tuommosta kitinää että kiukkua kiukku pois ja voit tulla leikkimään niin sitten alkaa kiljahteleminen ja huuto

:whistle: Meinaa välillä loppua usko ja hermot tuohon mutta eiköhän sitä tästäkin selviä, pahempia uhmia ja kiukkuja odotellessa :snotty:
 
meilläkin 2-vuotias käyttäytyy noin, on jo yli vuoden eikä loppua näy. Mutta hän tekee sitä vain ja ainoastaan mun kanssa, jos on esim. mummolassa hän käyttäytyy ku enkeli, heti kun minä ilmestyn paikalle valittaminen alkaa.
Hoitoon menee ensi kuussa, onneksi :ashamed: 5v. olen ollut kotona ja nyt riittää.
 
:wave: Täällä ihan samanlainen ikää tosin 2v 9kk... ja siis aivan hirvee kitinä ja natina... Mikään ei oo hyvä... Mummin luona kuin enkeli samoin tädin luona. Oon yrittäny puhua yms yms, mutta ei auta.

Tätä jatkunu nyt 6kk ja tuntuu vain pahenevan. Kyllä hermoja kiristää vaikka poika on päiväkodissa ja ulkoilemmme paljon. Jospa tää joskus loppuis! :kieh:
 
Meillä vasta 1v taapero, joka alottanut ; Raivarit, lyömisen ja puremisen kun ei saa tahtoa läpi. Katsoo tekonsa jälkeen silmiin ja kun kieltää niin uudestaa sama laulu, ja tätä myös siis kylässäkin. Mutta eiköhän tämä kuulu jonkinnäköseen UHMA- kategoriaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Meilläkin mummolassa ollessa tai missä tahansa muualla kuin kotona niin on kitisemättä ja kiltisti.. Ja tuntuu että pahinta on sillon kun mieskin on kotona enkä oo pojan kanssa kaksisteen...
Juuh, olen huomannut saman. Mies oli juuri 3 viikkoa lomalla ja ihan hermoraunioita oltiin loppulomasta. Onneksi mies palasi nyt töihin ja päästiin tavalliseen arkeen kiinni.

Meidän poika on nyt 2v 8kk ja mielestäni ollut vauvasta lähtien melkoinen kitisijä, mutta pahempaan suuntaan on koko ajan mennyt. Hyvin lyhyitä aikoja viihtyy itsekseen, muuten pitää koko ajan olla hänen kanssaan puuhaamassa, lukemassa kirjoja tai vähintään istumassa vieressä.
 
Mut jännää siinä on se että vaikka mieskin olisi kotona niin silti leikitän poikaa ihan yhtä paljon kun sillonkin kun mies on poissa.. Mies ei pahemmin pojan kanssa touhuile yms niin kiukkuilisko sitten sen takia tai jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laila:
Ettei olis äitylin huomion antaminen mennyt vähän liialliseksi? Tenava on huomannut että palvelu pelaa...
Kieltämättä tulee aikas paljon oltuu tuon kanssa kun ei päivisin oo muutakaan... Kotihommat kyllä teen ja muun pakollisen mut pyörii poika niissäkin apuna. Osaa se yksinkin leikkiä pitkänkin aikaa mut voihan tuo olla huomion hakemistakin varmaan.

 

Yhteistyössä