S
soon2Bmom
Vieras
Raskauden vikaa kolmannesta mennään, kaikki sujunut OK. Lapsi on oikein tekemällä tehty, odotettu ja unelmien täyttymys. Mua vaan masentaa. Tuntuu että olen tämän seitsemän kuukauden aikana vanhentunut kymmenen vuotta. Enää ei pysty liikkumaan kunnolla, hengästyttää kun kävelee tai tekee mitään raskaampaa, iltasin turvottaa ja selkää särkee. Kaikista eniten ottaa pattiin ulkonäkö. Painoa ei ole tullut kauheasti lisää, mutta tissit ovat aivan arpiset, naama kukkii ja hiukset ovat ihan rasvaiset. Vaatevalikoimaan kuuluu tällä hetkellä yhdet mammafarkut ja muutama tunika, kaikki muut vaatteet ovat liian pieniä. Musta on tullut ruma ja nuriseva sohvalla röhnääjä. Tai siltä musta on tuntunut viimeisen viikon. Nyt iski flunssakin päälle...
Tsempatkaa mua jooko, et jaksaisin vaikka käydä jouluksi ostamassa kivan mekon ja vaikka jonkin nätinvärisen huulipunan etten tuntis oloani ihan harpuksi?
Tsempatkaa mua jooko, et jaksaisin vaikka käydä jouluksi ostamassa kivan mekon ja vaikka jonkin nätinvärisen huulipunan etten tuntis oloani ihan harpuksi?