Sanokaa että tää ei oo totta!! Raskausepäilyjä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tiiä mitä ajatella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En tiiä mitä ajatella

Vieras
Mulla on implanon kapseli ollut vuoden ja kuukautiset on tullu ihan normaalisti tähän päivään asti. Mutta olikos se nyt sunnuntaina mä tunsin mahassa liikettä ja tänään koko aamun tuntu et siellä on vauva :/ kyllähän te tiiätte, sellasta pientä liikettä/potkuja. Voinko mä olla raskaana? Mä en todellakaan halua olla, ja jos olen niin mullahan on jo viikkojakin jonkin verran jos liikkeetkin tuntuu jo.. Tämä olisi neljäs raskaus.
Voi apua, mä kuolen :( Mulla on ihan tarpeeksi tekemistä noissa kolmessa. Ja kaikista pahinta tässä on se että pari viikko sitten tuli juopoteltua ihan kunnolla.
Teen raskaustestin vielä toki mutta sanokaa et tää ei voi olla mahollista!!

Ehkäisy kai petti meillä ja pelkään kuollakseni olevani raskaana. 3 lasta täälläkin. Itse kanssa mielikuvitellut kaikenlaista ja toivon menkkojen tulevan. En kestäisi enää 4:ttä lasta tähän väliin.
Koska sun menkkojen olisi pitänyt alkaa? Suolisto voi tehdä sulla tepposia.. itse kun aloin pelkäämään raskautta, niin tuntui kanssa kuin jotain olisi mahassa ollut :D

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä;24903581:
Ehkäisy kai petti meillä ja pelkään kuollakseni olevani raskaana. 3 lasta täälläkin. Itse kanssa mielikuvitellut kaikenlaista ja toivon menkkojen tulevan. En kestäisi enää 4:ttä lasta tähän väliin.
Koska sun menkkojen olisi pitänyt alkaa? Suolisto voi tehdä sulla tepposia.. itse kun aloin pelkäämään raskautta, niin tuntui kanssa kuin jotain olisi mahassa ollut :D

Ovat juuri menossa :D Siksi mietinki et voinko olla raskaana..
On mulla ennenkin ollu haamupotkuja, mutta ne ei kestäny ku sen hetken...
Toivon todella että nämäkin ovat niitä tai tuun hulluksi :D

[QUOTE="Aloittaja";24903609]Ovat juuri menossa :D Siksi mietinki et voinko olla raskaana..
On mulla ennenkin ollu haamupotkuja, mutta ne ei kestäny ku sen hetken...
Toivon todella että nämäkin ovat niitä tai tuun hulluksi :D[/QUOTE]

No ole huleti sitten vaan :D
Ja pidä mulle peukkuja, että munkin alkais jo kohta etten joutuisi aborttiasiaa miettimään.. :)

[QUOTE="vierailija";24903634]Menkat on sellanen ilmanen raskaustesti, eli et ole raskaana.[/QUOTE]

Eipä aina kuules olekkaan. Monilla on tullut "valemenkat" ihan normaalisti, vaikka olisi raskaana ollut.

No se on joko tai. Joko jotain ilmaa, eli vähän niinkun haamupotkuja. Tai sitten vauva. Mulla raskaus selvis viikolla 19, kun tunsin liikkeitä, ennen sitä en osannut edes kuvitella olevani raskaana, kun ei ollut MITÄÄN oireita (ja edellisestä synnytyksestä sen verran vähän aikaa, etten osannut edes kaivata menkkoja, luulin niiden poissaolon olevan täysimetyksen syytä...).