Sanokaa että pärjään :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Olen työtön. Olen oikeasti leikkauksen jäljiltä sairauslomalla mutta koska olen ollut niin pitkään niin en saa kelalta kuin työttömyysrahaa enää.

Tarkoituksena on opiskella uusi ammatti koska vanhasta ammatista ei enää hyötyä ole.
Ja haluan hyvän koulutuksen.

Ikää on kuitenkin 30 vuotta. Lapsia ei vielä ole juurikin tuon sairastelun vuoksi. Siksi jätämmekin ehkäisyn pois. Haaveilen että saisimme nyt lapsen ja sitten hakisin kouluun. Tottakai opiskelu on
raskasta pienen lapsen kanssa mutta töitä ei tänä päivänä saa ilman koulutusta.

Ja en näe järkeä siinä että kävisin koulun ensin ja jäisin heti äitiyslomalle. Olisi helpompaa jos voisi hakea heti töihin kun valmistuu.

Onko haaveeni ihan järjettömiä? itselläni on ikäkriisi, olenko jo liian vanha tähän kaikkeen?

luokitellaanko aistiylihekkä lapso "erityislapseksi"? toimintaterapiaan menossa ja päivkodissa ollaan käyty läpi millaisia toimenpiteitä ryhmässä pitäisi tehdä lapsen hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja otonäiti;26424556:
luokitellaanko aistiylihekkä lapso "erityislapseksi"? toimintaterapiaan menossa ja päivkodissa ollaan käyty läpi millaisia toimenpiteitä ryhmässä pitäisi tehdä lapsen hyväksi.

oho, meni väärään.

Tottakai sä pärjäät. Ihan varmasti.

Lopetat ton ittes säälimisen ja otat semmosen asenteen että nyt mä teen! Kaikki ei varmaankaan mene kuin sadussa mutta ihminen saa mitä ihminen haluaa. Anna mennä vaan. Vanha et vielä ole. Eikös 40 vuotiaatkin vaihda ammattia ja saa lapsia. Joten...

Tsemppiä!

Yhteistyössä