Sanokaa että kyllä se siitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ei taas jaksa :/ Ei tää eroaminen ihan helppoa ole. Ja mies on sentään vielä täällä, mitenhän sitten kun ei ole ja kaikki käytännön asiat pitää järjestää? Mut se lupas että miä saan pitää Arabian lautaset :xmas: :whistle:

:( :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ai te ootte eroamassa :o

eihän se helppoa ole kai ikinä.. :hug: :hug: :hug: :hug:

Joo, näin kävi. Ihan sovussa ja ystävinä. Kaikki vaan tapahtuu niin äkkiä. Pari viikkoa sitten kaikki oli vielä ihan "hyvin". Ja nyt meni elämä ihan ympäri.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Meillä sama homma!!!! Ihan paskaa ja paskaa... Kyllä me täältä vielä noussaan eiks jeh???

No varmasti noustaan =) Mutta pahalta tuntuu nyt. :hug: Siullekkin.

Jooo tuntuu ihan karmeelta!! Mutta en omaa elämääni uhraaa kenenkään toisen puoletsa plus kaikkea muuta paskaaa..

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
mikä johti päätökseen erota?

Se että meillä on mennyt puoli vuotta ihan päin hanuria, ei mitään parisuhdetta ollenkaan. Yksin en asioita voi korjata ja mies ei halua. Ja miä otin ja löysin toisen :ashamed:

Voimia kovasti! Päivä kerrallaan, siitä se alkaa helpottaa. Ja joskus myöhemmin kun katsot taaksepäin niin voit nähdä kuinka valintasi teki sinusta vahvemman ja onnellisemman :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kiitos kaikille, työ ootte ihania =) Kyllä tästä selvitään mutta nyt mennään vaan vähän mieli matalalla :/

Olis mulle helpompaa jos olisin edes löytänyt jonkun.. Nyt olen vaaan perheern rikkoja yms muuuta ihanaaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Olis mulle helpompaa jos olisin edes löytänyt jonkun.. Nyt olen vaaan perheern rikkoja yms muuuta ihanaaa...

On se tavallaan helpompaa. Tässä tilanteessa nyt vaan rikotaan parikin perhettä :| Mutta ero olis tullut joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin. Elämä nyt vaan meni näin, sitä kun ei voi suunnitella. Siä et ole perheen rikkoja, ei sekään ole ratkaisu että ittensä rikkoo kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemiä:
Oikeasti se elämä vasta alkaakin olla helpompaa, kun se mies ei enää ole siinä, vaan on muuttanut pois. Sitten se helpottaa.

Niin miäkin luulen. Tää on tämmöstä roikkumista kun asiat on kesken. Kiitos tsempistä =)

Yhteistyössä