Sanokaa, että jos niikseen käy niin mie saan mennä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tänään selviää, aletaanko vinkumaan lippuja HIMin keikalle.. toinen puoli musta on menossa riemusta kiljuen, kun toinen puoli sanoo ettei saa mennä ku sitten en oo himassa kantamassa vastuuta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
mitä vastuuta? meni ohi

Ei siis mä oon vaan tosi huono lähtee, tuppaan kasaamaan kaikki vastuut lähinnä itselleni :/ Nyt siis pojan suhteen.. herraisä, enhän mie voi lähteä ku sillon ku mie lähtisin, poika ois jo nukkumassa ja sehän voi vaikka alkaa itkemään kesken unien ja mun pitää olla lohduttamassa :o
Ja siis tietenkään äljäke ei ois pojan kans kotona, ja siis tietenkään se ei voi lohdutella toista jos kesken unien herää.. joo, mä olen vaikea tapaus :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
mitä vastuuta? meni ohi

Ei siis mä oon vaan tosi huono lähtee, tuppaan kasaamaan kaikki vastuut lähinnä itselleni :/ Nyt siis pojan suhteen.. herraisä, enhän mie voi lähteä ku sillon ku mie lähtisin, poika ois jo nukkumassa ja sehän voi vaikka alkaa itkemään kesken unien ja mun pitää olla lohduttamassa :o
Ja siis tietenkään äljäke ei ois pojan kans kotona, ja siis tietenkään se ei voi lohdutella toista jos kesken unien herää.. joo, mä olen vaikea tapaus :saint:

Huomaa, että poikasi on sun eka pikkunen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä haluan HIM:n keikalle! |O Viimeksi nähnyt bändin 2006, Lumiinan kanssa kuolattiin Ville Valon perään :D :saint:

Mä en ole nähnyt HIMiä kertaakaan livenä, että kai se ois jo korkea aikakin vaikken enää muutamaan vuoteen oo niitä niin fanittamalla fanittanut :D