Sanoisitko huutisostajalle 0,40e puutoksesta maksussa?

• Viestiketjun aloittaja jaksaako nipottaa
  • Ensimmäinen viesti
jaksaako nipottaa
Huuto+postarit olisivat oikeasti 3,40e ja ostaja oli maksanut 3e. En kehtaisi muuten sanoa tuosta, mutta tuli vain mieleen, että voiko joku tehdä tahallaan noin, että yrittää säästää muutaman kymmentä senttiä, kun arvaa ettei myyjä kehtaa tuollaisesta sanoa?

noh.
Kerran puuttui pieni summa, joku 0,10-0,50€. Kyllä teki mieli sanoa kun vitutti, mutta en sitten viitsinyt. Laitoin postissa vaan 2. luokassa menemään, vaikka alunperin oli tarkoitus mennä 1. luokassa - siitä sain edes osan omiani takaisin. On tuo 40snt kuitenkin jo aika iso osa koko ostoksen + postareiden hinnasta pois.

hmmmm
Kun oikeen tarkemmin mietin, niin tuo on noin 12% summasta. Aika iso osuus jäänyt maksamatta. Eli mielestäni pitäisi sanoa. Mutta toisaalta itse oon niin nössö, etten varmaan saisi sanottua...

vierasm
Voithan sanoa vaikka että hei, maksoit varmaan vahingossa 40 sent liian vähän mutta antaa nyt olla tän kerran.... Jos oli oikeasti vahinko ja tunnollinen ihminen niin varmaan maksaa puuttuvan.

Rämräm
Sanoisin, ihan periaatteessakin. Ärsyttää, että jotkut ovat oikeasti niin itsekkäitä että maksavat liian vähän :( Tietysti tuo voi olla vahinkokin, mutta yhtä hyvin tahallista.
Huomauttaisin ystävällisesti ja vaatisin 0,40e.

Ne tekee tota ihan tahallaan. On käynyt minulle monta kertaa. Ihan samalla vaivalla voi naputella sen oikean summan siihen verkkopankkiin. Saattaisin sanoa mutta toisaalta voisin vain jättää sanomatta ja lähetyksen lähettämättä ja odotella mitä tapahtuu. Ehkä se puuttuva rahasumma sitten joskus ilmestyisi tilille.

dddd
[QUOTE="Jeba";30451707]Mutta mitenkäs sen 40senttiä maksat ku euro on pienin summa jonka voi siirtää :D[/QUOTE]

Sitten voi siirtää euron. Ylimenevä osa laskettakoon viivästyskoroksi ja korvaukseksi vastapuolelle aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta.

noh.
[QUOTE="Jeba";30451707]Mutta mitenkäs sen 40senttiä maksat ku euro on pienin summa jonka voi siirtää :D[/QUOTE]

Sitten myyjä palauttaa ostajalle sen 3,00€ ja sanoo että tuote lähtee postiin kun 3,40€ tullut.

Yhteistyössä