Sannii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Np ja neiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips,

Juu koulua käyn vielä. Tai no nyt on kesäloma. Tarkotuksena olis tehä kesätöitä ja sit olla kotosalla ja raksalla.

Mulle ei oo vielä kakkoskuume iskeny. Poitsuki täyttää viikon päästä 2 vuotta :) Tulee aika iso ikäero lapsille, mutta kun ei oo tehny mieli yrittää toista niin minkäs teet. Katotaan sitte syksymmällä, jos vaikka olis orastavaa vauvakuumetta..tai sitte talvella..tai ens vuonna..heh..venyy ja venyy..

Kiva lukee teijän kuulumisia. Kertokaa muutkin miten menee muksujen kans. Nyt täytyy mennä!

Ansku joo ei sitä kannatakaan tehdä kakkosta jos on semmoinen olo kyllähän sitä kerkiää.. No meidän pojilla on sit vuoden ikäero jos se täyttää 2 ja mun poika vuoden. Mikäs päivä tulee ikää..? Meillä on 1.6 viikonloppuna kovat juhlat.

Täytys leippoo kakut ja sun muuta hössöttää.. Semmoista.

Hyvät kesälomat sulle.

Moikka pitkästä aikaa!!

Täällä aika huristelee ohi ettei huomaakaan, töissä vierähtää päivät ja vapaa-aika meneeki sitte tytön kans touhutessa. Neitokainen on nyt 1 v ja 2,5 kk, nyt on vasta käveleen alkanu opetella, melko varovasti näyttää lähtevän.. mutta muuten mennään lujaa :) Joku kyseli hoidon aloittamisesta, oisko ollu Sanni..? Sehän meni tosi hyvin sillon, ei ollut mitään ongelmia, jäi ilman itkuja (alussa) ja viihty tosi hyvin. On vaihdettu hoitopaikkaakin välillä ja edelleen on hyvin tykänny olla. Sillon kun uuteen paikkaan vaihdettiin niin jonku aikaa itki kun olin ovella lähdössä mutta heti kun laitoin oven kiinni niin oli unohtanu. Siellä on mukava seurata vanhempien lapsien touhuja niin onki sitte melkosen poikki kun ilta koittaa ja unen saanti ei oo vaikeaa :)

Teillä on ollu täällä kakkospuhetta, meillä ois vähä kutinaa kakkosesta mutta pitää nyt vielä ainaski syksyyn oottaa, jospa sitä vielä sais pikkusen pidempi aikasta työtä niin ei olis aivan niin tyhjän päällä sitten. Toivossa on hyvä elää, kummankin asian suhteen!

Oliko Antzista kuulunu mitään, mitenhän vaavelin kans menee :)

Miten teillä meni Sanni 1 vee synttärit? Ja Anskuko rakentelee taloa, minkälainen talo teille tulee??
Meillä ois pihahommat täällä aivan kesken vielä, muutettiin pari vuotta sitten ja paljon pitäis vielä ulos tehdä, viime kesänä ei vaan ollu oikeen tuota aikaa eikä haluakaan, jospa nyt ois innokkaampi!

Hei kiinnostaisko teitä jos jotenki saatais avattua yksityinen keskustelu nettiin?? Ei ketju aina hukkuis ja ois helpompi keskustella..? Kertokaahan mielipiteitä :) Mutta nyt lähen rentoutuun ja syömään karkkia!! Palaillaan!

Moikka täältäkin!

Heh, kovasti uhosin, että meille ei tuu vielä vähään aikaan kakkosta, vaan nyt näyttäs, että vauvakuume on sitten iskeny meikäläiseenki. Oliko tuossa 2 vuoden kohdalla joku maaginen rajapyykki? :D No joka tapauksessa syksymmällä annetaan varmaan kakkoselle mahdollisuus tulla. Kerkee taloki valmistua aika pitkälle ennen toisen tuloa (jos nyt äkkiä tärppäiski..) ja mulla kurssit loppua koulusta.

Juu, ihan perustaloa ollaan tekemässä. Puista omakotitaloa, 140 neliöä ja yhteen kerrokseen. Aika avara talo tulee. Ihan mukavaa on ollu ainaki vielä. Mies on paljon (lähes aina) poissa, mutta pojan kanssa pärjäillään nyt kaksistaankin ihan hyvin. Ainoa harmi on, kun poika ikävöi isäänsä paljon.. :( Tottunut että isi leikkii ja touhuaa yhdessä ja nyt yhtäkkiä isistä ei nää kuin vilauksen. No koitan sitte poikaa hyvillä säillä roudata raksalle, että näkee isiä. Ja isi koittaa olla tiivimmiin pojan kanssa, kun siihen on mahdollisuus. Aikansa tätäkin..

Mutta mua kyllä kiinnostaa toi yksityinen keskustelu. Oon mukana! Vois laittaa siinä samalla kuviaki. Mese yhteisö?

Kamala, kun teijänkin muksut on jo niin isoja! Tuntuu, että kaikki on vasta saanu vauvat..

Sanni, meilläki meni hoidon aloitus tosi kivasti. Ei tainnut itkeä kertaakaan. Äiti tosin itki eka päivänä autossa, mutta se lienee luonnollista :) Käytiin eka parina tai kolmena päivänä harjottelemassa. Luulen että se autto asiaa. Ens syksynä jatkaa samassa ryhmässä. Saa nähä miten menee, kun tulee kuitenkin taukoa melkein 3kk.. Ihanaa kun on pitkät lomat :) Paranis nuo säät vaan paremmiksi.

Mutta kuka olis reipas ja alottelis sitä yhteisöä meille?

Pikainen kysymys että minkälainen on mese yhteisö tai siis missä se tehään..? oon niin ulalla näiden asioiden suhteen :) yks paikka minkä löysin netistä oli se groups.msn.com niin sinne onnistuis varmaan kans laittaa mutta kerrohan ansku onko sulla kokemusta näistä että tietäisit paremmin!?

Heippa!

Voi kun teidän vaavit on isoja. Meidänkin neiti on jo "iso", kasvanut silmissä! Ikää on siis 3,5kk. :) Tulinko edes nimeä kertomaan? Emilia Ella Linnea tuli tytöstä.

Arki sujuu kivasti, vaikka pitkiä unia ei vielä nukutakkaan, keskimäärin 4-5h on yön pisin jakso. Siitäkin huolimatta täällä alettiin jo kakkosen haaveilu. :) En tosin tiedä edes ovuloinko kun menkatkin vasta tuli takaisin! Ja ollaan varauduttu että voi se yli vuosikin mennä... Mutta tosiaan, saahan sitä haaveilla!

Mutta nyt pitää mennä pakkaamaan kamoja, lähdetään huomenna mökille. :)

Antzi ja neiti 3,5kk

Alkuperäinen kirjoittaja Np ja neiti:
Pikainen kysymys että minkälainen on mese yhteisö tai siis missä se tehään..? oon niin ulalla näiden asioiden suhteen :) yks paikka minkä löysin netistä oli se groups.msn.com niin sinne onnistuis varmaan kans laittaa mutta kerrohan ansku onko sulla kokemusta näistä että tietäisit paremmin!?

Np, just tota mä tarkotin. Tehäänkö sinne suljettu yhteisö?

Kitin perustaa sinne tollasen.... Katotaan toimiiko! Eli se on yksityinen, lähettäkää pyyntö tuon kautta niin hyväksyn sitten jäseneksi. Laittakaa "hakemukseen" kuka olette, etten päästä ketä vaan sisään. :)

exnuoret@groups.msn.com

Sanni siihen tarvis varmaan sun sähköpostiosotteen että vois kutsun laittaa (jos onnistuu ees sillä lailla en oo varma), käyppä kurkkaan tuota sivua minkä antzi laitto, ei oo vaikea, mutta en muista pitääkö siinä olla joku tietyntyyppinen sähköpostiosote että onnistuu, siitäkään en oo varma, eli siis en oo varma mistään :) jospa muut osais neuvoa, voin kyllä laittaa sinne sivustolle viestiä jos eivät käy täällä vähään aikaan niin pääsisit mahdollisimman pian mukaan!

Anteeksi Sanni kauheasti kun on kestänyt! Jostain syystä mulle ei ollut tullut ilmoitusta että haet jäsenyyttä, muista tuli... Outoa. No, nyt on kuitenkin hakemus hyväksytty eli tervetuloa kirjottelemaan! :)

Yhteistyössä