Sannan hallitus päätti ottaa 1050 uutta ma mua rikastuttamaan elämäämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noniin eli otetaan pelkkiä naisia ja lapsia ei yhtään miestä et kyl tänne mahtuu. Sit näille oma paikkansa ilman miesten läsnäoloa. Ja suomenkielen kursseille ja tasaarvoiseen tapaan olla täällä maailmassa ilman alkuaikojen sääntöjä.

Noniin eli otetaan pelkkiä naisia ja lapsia ei yhtään miestä et kyl tänne mahtuu. Sit näille oma paikkansa ilman miesten läsnäoloa. Ja suomenkielen kursseille ja tasaarvoiseen tapaan olla täällä maailmassa ilman alkuaikojen sääntöjä.
Olen samaa mieltä. Mutta tämähän ei hallitukselle sovi. Tulijoiden on oltava nuoria miehiä. Näön vuoksi otetaan pari naista et saadaan huutaa että kyllä tänne naisiakin tuli!!!

Olen samaa mieltä. Mutta tämähän ei hallitukselle sovi. Tulijoiden on oltava nuoria miehiä. Näön vuoksi otetaan pari naista et saadaan huutaa että kyllä tänne naisiakin tuli!!!
Nooh päättäjät saa syytteen avunannosta rikokseen jos maahanmuuttaja mies sortuu rikokseen. Naiset harvemmin rettelöi. Toki nostan hattua iranin naisille ja toivottovasti saavat muutoksen aikaan. Nyt nähdään ketkä muslimi miehistä tukee ja rakastaa naistaan että saavat samat oikeudet kuin miehillä on. Okei naisten tilastoa rumentaa se että äiti todenäköisemmin tappaa lapsensa ja se on huono.

Nooh päättäjät saa syytteen avunannosta rikokseen jos maahanmuuttaja mies sortuu rikokseen. Naiset harvemmin rettelöi. Toki nostan hattua iranin naisille ja toivottovasti saavat muutoksen aikaan. Nyt nähdään ketkä muslimi miehistä tukee ja rakastaa naistaan että saavat samat oikeudet kuin miehillä on. Okei naisten tilastoa rumentaa se että äiti todenäköisemmin tappaa lapsensa ja se on huono.
Ainiin ja milan jaffi vittu irakiin heti. Tatuoidaan sille isis tatuointi ja pakotetaan se käveleen paidatta. Loppuu lapsen raiskaajan naureskelu.

Entäs se työvoimapula? Myös persut kannattaa tulijoita. Nuoret miehet tekee paremmin töitä, kuin naiset. Ovat viisaampiakin.
Työnantajat on usein vähän turhan nirsoja eikä halua itse yhtään kouluttaa tarvitsemiaan osaajia. Itse olen myös sitä mieltä että parempi ettei oteta ihan hirveesti ulkolaisia edes työ perustein, tai ollaan ruotsin tiellä https://www.kansalainen.fi/suomalai...tulee-vahemmisto-omassa-maassaan-45-vuodessa/

Kiintiöpakolainen on henkilö, jolla on YK:n pakolaisasiain päävaltuutetun (UNHCR) myöntämä pakolaisen asema ja joka saapuu maahan vastaanottajavaltion määrittelemän pakolaiskiintiön puitteissa.

Jos joku venäläinen tän tahtoo, se hakee sitä.
Mihin tällaisia kiintiöitä edes tarvitaan kun tänne muutenkin otetaan laarin pohjimmainen sakka? Varmistetaan että saadaan huonoin mahdollinen aines?

Yhteistyössä