"Sanna Marin kommentoi netissä leviäviä videoita: ”Itse en ole käyttänyt huumeita”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielenkiintoinen sanavalinta. Käyttikö muut sitten?

• Tykkää
Reactions: Echo ja AivanSama
Onko pääministerin hyvä liikkua rikollisessa seurassa?
Voi hitsi mä sain ehdollisen tuomion 15vuotiaana nyt en saa lähestyä marinia ettei se liiku rikollisten seurassa. Kyll rikollinenkin voi olla ihminen. Ja rikollinenkin äänestää. Mut täydelliset ihmiset valitsee kaverin sillain et sille pitää tuoda poliisin selvitys kaikesta. Mieluiten kaikki dokumentit syntymästä asti et kelpaa kaveriksi.

Pääministeri ei voisi siis mennä työpaikalleenkaan, sillä eduskunta on täynnä rikollisia.

Varsinkin nämä Perussuomalaiset ovat hyvin tässä edustettuina.
Sanna on kelpuuttanut hallitukseensa ministeriksi vankeustuomion saaneen henkilön.

Samoin hänen oman puolueensa eduskuntaryhmässä on henkilö joka on saanut vankeustuomion ja hänen läheinen sukulainen on istunut vankilassa maanpetoksesta tuomittuna.

Voi hitsi mä sain ehdollisen tuomion 15vuotiaana nyt en saa lähestyä marinia ettei se liiku rikollisten seurassa. Kyll rikollinenkin voi olla ihminen. Ja rikollinenkin äänestää. Mut täydelliset ihmiset valitsee kaverin sillain et sille pitää tuoda poliisin selvitys kaikesta. Mieluiten kaikki dokumentit syntymästä asti et kelpaa kaveriksi.
Aikamoinen rötöstelijä olet jos jo 15-kesäisenä olet saanut vankeustuomion. Kertoo paljon sun luonteesta. Kuolemantuottamus vai huumeet?

Yhteistyössä