Sanna Kiisken vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mä olen monta kertaa ihmetellyt että mistä toi Sanna Kiiski (Huomenta Suomen juontaja) hommaa vaatteensa? Musta ne on järkyttäviä, vähän pitäisi ajatella että mitä laittaa päällensä kun on tuollainen ammatti kuitenkin kyseessä ja on julkkis. Tää oli mun mielipide, ei ole pakko yhtyä siihen jos ei ole samaa mieltä mun kanssa. Menis sekin nainen stylistille niin ettisivät sellaset vaatteet sille että se hivelisi katsojan silmää myös meidän naisten.

no mie kyllä peesailen sinua... mikä hemmetti se oli sekin violetit jumppapitkiset ja valkonen t-paitaviritys mikä sillä oli jossain vaiheessa päällä? :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no mie kyllä peesailen sinua... mikä hemmetti se oli sekin violetit jumppapitkiset ja valkonen t-paitaviritys mikä sillä oli jossain vaiheessa päällä? :o :o :o
Joo.. ja yks aamu sil oli todellakin "yli äyräiden" vedetty huulipuna + kiilto. Aivan järkyn näköistä.. Muutenkin jotenkin leuhka nainen.

Olen ihmetellyt tuota monena aamuna, kun tuntuu että ne värit ei yhtään soinnu yhteen... Ja toinen mikä pistää silmään on uudenmaan uutisten lukijan vaatevalinnat, voi hyvä ihme! Siis ne paikallisuutiset jotka tulevat pikku kakkosen jälkeen. Täällä pk-seudulla tuntuu että toimittajat valitsevat vaatteensa naapurin kaapista silmät kiinni :)

Yhteistyössä