Sanna ja Sannaa palvovat ihmisoletetut eivät kestä kritiikkiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On erikoista, että Sannan pääministerikauden virheille sannauskovaiset sulkevat totaalisesti silmänsä. Valtiolla oli 2019 velkaa 116 miljardia, ja 2023 160 miljardia.
Om Sanna kaunis ja timmi. Osaaminen pääministerinä vaan uupuu.
 
vierailija
On erikoista, että Sannan pääministerikauden virheille sannauskovaiset sulkevat totaalisesti silmänsä. Valtiolla oli 2019 velkaa 116 miljardia, ja 2023 160 miljardia.
Om Sanna kaunis ja timmi. Osaaminen pääministerinä vaan uupuu.
Rinteen hallitus sai alottaessaan oikeistojohtoisten hallitusten ottamaa valtionveljaperintöä 106,4 mrd euroa. Marinin viimeisen budjetin aikaan valtionvelkaa oli 152 mrd euroa. Vuoden 2023 Marinin menot 10,1 mrd euroa ja OrpoPurtan aikaan 2023 menot kasvoivat vuoden loppuun mennessä 14,4 mrd euroon. VM ennustaa Orpon hallituskauden loppumääräksi Suomen valtionvelan 212 mrd euroksi eli OrpoPurra lisää velkaa 60 mrd euroa. Jos siis riittää, koska VM:n laskelmien pohjana on oikeistohallituksen lupaamat 100 000 uutta työpaikkaa, josta ollaan jo 150 000 - 160 000 työpaikan päässä ja työttömyys kasvaa edelleen sekä työllisyys laskee. 60 mrd euron sijaan ollaan siis lähempänä 65-70 mrd euron velanottoarviota tämän hallituskauden aikana. Ja tämä ilman edellisen hallituskauden vakavia kriisejä.
 
vierailija
Mietin mistä pohjaton viha Sannaa kohtaan johtuu.
Onko se tyhmyyttä, tietämättömyyttä, kateutta vai vain huonoa itsetuntoa.
Presidenttimme sanoi Ivalossa, että kiusaaminen johtuu kiusaajan huonosta itsetunnosta. Jos Fazer tekee kohta historiansa suurimman suklaamyynnin, syyttäkää siitäkin Sannaa. Sanna voisi hyvin myydä hiekkaa Saharaan ja jäätä eskimoille. Hän on inspiroiva ja innostava persoona. Hän jopa sai suklaalakkoni katkeamaan. Ponnistan kohta ylös sohvan uumenista, kunhan olen kuunnellut Muistojen bulevardin. Asun kadun varrella, joka on kasvanut pienistä puista aikuiseksi bulevardiksi tällä seudulla asumiseni ajan.
Sanna on samanlainen kuin minä. Ehkä olen joskus törmännyt nuoruudessani hänen sukulaisiin. Sillä seudulla kaikki naiset ovat kuin Sanna. Sisukkaita, itsenäisiä ja vahvoja.
 
vierailija
Mietin mistä pohjaton viha Sannaa kohtaan johtuu.
Onko se tyhmyyttä, tietämättömyyttä, kateutta vai vain huonoa itsetuntoa.
Presidenttimme sanoi Ivalossa, että kiusaaminen johtuu kiusaajan huonosta itsetunnosta. Jos Fazer tekee kohta historiansa suurimman suklaamyynnin, syyttäkää siitäkin Sannaa. Sanna voisi hyvin myydä hiekkaa Saharaan ja jäätä eskimoille. Hän on inspiroiva ja innostava persoona. Hän jopa sai suklaalakkoni katkeamaan. Ponnistan kohta ylös sohvan uumenista, kunhan olen kuunnellut Muistojen bulevardin. Asun kadun varrella, joka on kasvanut pienistä puista aikuiseksi bulevardiksi tällä seudulla asumiseni ajan.
Sanna on samanlainen kuin minä. Ehkä olen joskus törmännyt nuoruudessani hänen sukulaisiin. Sillä seudulla kaikki naiset ovat kuin Sanna. Sisukkaita, itsenäisiä ja vahvoja.
Mietin mistä sun pohjaton viha persuja kohtaan johtuu.
Onko se tyhmyyttä, tietämättömyyttä, kateutta vai vain huonoa itsetuntoa.
 

Yhteistyössä