V
vierailija
Vieras
Varmaan onOletko rukoillut?
sehän on näitä onnettomia palstahihhuleita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Varmaan onOletko rukoillut?
Kansalaiset itse sitä tekevät.TÖRKEÄÄ
Puhdasta kansan aliarvioimista
Jos on hihhuli niin tulisi olla hihhuli siinä määrin, että muutkin ihmiset sen huomaavat.Varmaan on
sehän on näitä onnettomia palstahihhuleita
HuohhKansalaiset itse sitä tekevät.
No kyllähän sinut on huomattu hihhuliksi koska olet niin valitettavan paljon hihhuliJos on hihhuli niin tulisi olla hihhuli siinä määrin, että muutkin ihmiset sen huomaavat.
Miks et ota itse vastuuta itsestäsi vaan pyydä jotain satuolentoa auttamaan sinua?Niinkin voi sanoa.
Viestini ei varmaankaan tullut sinulle selväksi.Miks et ota itse vastuuta itsestäsi vaan pyydä jotain satuolentoa auttamaan sinua?
Ethän pidä kokonaan, juurihan sen tunnustit että joskus heittäydyt jonkun olennon valkoisen pitkän kaavun helmoihinViestini ei varmaankaan tullut sinulle selväksi.
Pidän kyllä huolta itsestäni. Kansalaisia kehoitetaan rakoilemaan muiden ihmisten puolesta
Tätä on mun vaikea selittää asiaa ymmärtämättömälle.
En oikein usein. Jotkut toiset ehkä ovat rukoilleet.
Ajattele mikä henkinen voimavara uskovilla on verrattuna ei-uskoviin. Sillä ei ole mitään merkitystä onko tätä "satuolentoa" oikeasti olemassa vai ei, mutta usko tekee siitä merkityksellisen.Miks et ota itse vastuuta itsestäsi vaan pyydä jotain satuolentoa auttamaan sinua?
Voimavara!?Ajattele mikä henkinen voimavara uskovilla on verrattuna ei-uskoviin. Sillä ei ole mitään merkitystä onko tätä "satuolentoa" oikeasti olemassa vai ei, mutta usko tekee siitä merkityksellisen.
Nimenomaan voimavara. Esim musIimit tulevat vahvan uskonsa avulla alistamaan koko läntisen Euroopan hallintaansa. Huomaa se, että itse en kuulu kirkkoon, enkä usko mihinkään "satuolentoon".Voimavara!?
Ehei, on suuri henkinen heikkous uskoa olemattomuuksiin, ja se vaan paljastaa ihmisen vähälahjaiseksi!
Typerä kommentti. Eipä yllätä sinulta.