Sänky "isolle" tytölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Hei!

Mistä löytäis tytölle nätin sängyn? Kaks vuotiaasta on kyse, eli laitoja pitäis olla. Pojalla on Unipuun superhyvä sänky, mut haluisin tytölle jotain naisellisempaa :D . Ois kiva saada linkkejä tai kuvia näteistä tytön sängyistä. Ei välttämätta tarvii olla jatkettava malli =) .

tiiätkö, meillä kyllä reilu 1-vuotiaskin pysyi sägyssä, jossa ei ollut laitoja. Tottumisesta siis kysymys.
Tarkoitan, etä jos löydät ihanan, hyvän sängyn ilman laitoja, niin osta ihmeessä. Ei niitä laitoja välttämättä tarvi... :)

Tuo ikean sänky on kyllä ihana (siis minkä rukoilijasirkka linkitti), muta oon kuullut juttua, että ei olis kovin kestävä.

Joo, tota Ikean sänkyä oon itekin katellu, mut jotenki en oikein luota Ikean laatuun näin tärkeessä jutussa. Onko sulla Rukoilijasirkka kotona tommonen sänky, kokemuksia siis?

213927

mite ois tommonen?

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Joo, tota Ikean sänkyä oon itekin katellu, mut jotenki en oikein luota Ikean laatuun näin tärkeessä jutussa. Onko sulla Rukoilijasirkka kotona tommonen sänky, kokemuksia siis?

Mulla on tommonen tosi samantyylinen parisänky. on se kestänyt. Eikä se vaikuta siltä, et se ois menossa rikki. Plus että ne on halpoja.

Yhteistyössä