Sängyn peiton peseminen ja ilman kuivausrumpua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhoon tuomittu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhoon tuomittu?

Vieras
Onnistuu peiton peseminen, jos kuivaukseen on tarjolla vain kuivauskaappi? Kyse on ihan tavalllisesta Familon-peitosta. Meneekö peitto ihan littanaksi ja paakkuiseksi yms.?

Meillä on käytössä kuivaushuone, joten itse kuivaan aina siellä. Teillä ei ilmeisesti ole tuota mahdollisuutta niin kuivaisin mahdollisimman leveästi esim. pyykkinarulla sen sijaan, että ahtaisin kaappiin.

Minä kuivaan saunan lauteilla, kun asutaan omakotitalossa. Saisitko mistään lainaksi 1-2 omilla jaloilla olevaa kuivaustelinetta, jonka päälle peiton saisi vaakatasoon kuivumaan esim. kylppärin lattialle?

No onhan kaappi nyt parempi kuin huoneilmassa tai saunassa kuivaaminen. Sitä voi joutua taittelemaan ja kääntämään kuivauksen kestäessä, mutta en nää mitään ongelmaa.

Konepesu sen peiton korkeintaan möyhentää huonoksi, ei kuivaus. Ja mulla kuivauskaappi on yhtä kuin korkea kaappi.

[QUOTE="vieras";22651824]Itse pesen yleensä kesällä ja kuivatan ulkona narulla. Meillä on kuivausrumpu, mutta en ole käyttänyt sitä peittojen kuivaukseen.[/QUOTE]

Peset vain kerran vuodessa? :O Entä tyynyt, kai ne edes peset useammin?

Yhteistyössä