Olevinaan. Siis esim. Mikko on olevinaan kova jätkä.Alkuperäinen kirjoittaja rööppöö:Olvanansa???
Tai jotenkin sinnepäin...
Olevinaan. Siis esim. Mikko on olevinaan kova jätkä.Alkuperäinen kirjoittaja rööppöö:Olvanansa???
=arvonantoAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:harvoin täällä olen törmännyt pieteettiin :/
Tässä vastaukset.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tässä hiukka lisää sanoja.
Valkea, rakka,jänkä,luhka
Lentävänniemi, Tampereen kaupunginosaAlkuperäinen kirjoittaja Mää:Siis LENTSU! Tuli kirjoitusvirhe =D
- erään lainen astiaAlkuperäinen kirjoittaja mies ei tiennyt:kooli
Meillä oli kans miehen kanssa alkuaikoina samoja tilaneita. Esim. Kehtaatko viiä roskat? JA toinen on että miks en kehtais, mitä kehtaamista siinä on? TAi keitätkö kahvit? En taija kehata.Alkuperäinen kirjoittaja piparisuu:Joo tuon takia määkin oon monesti loksauttanut leukani ja yrittänyt "kehua" toista, jotta rohkastuisi ja kehtaisi.. Mutta joo, viitsiminenhän siinä vaan kyseessä oli..Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:Meillä duuniin tuli uusi kundi. Lupasin tehdä yhden homman hänelle, ja hän totesi "Tosi kiva jos kehtaat". Minä siihen, että ?????? Miksi h***ssa en kehtaisi...
Homma toistui toisen kerran, kunnes tajusin, että hän puhui "viitsimisestä"
lentsu on flunssa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Lentävänniemi, Tampereen kaupunginosaAlkuperäinen kirjoittaja Mää:Siis LENTSU! Tuli kirjoitusvirhe =D
Niin ja toi yllä mainittuAlkuperäinen kirjoittaja g:lentsu on flunssa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Lentävänniemi, Tampereen kaupunginosaAlkuperäinen kirjoittaja Mää:Siis LENTSU! Tuli kirjoitusvirhe =D
Nikko = hikkaAlkuperäinen kirjoittaja yökkö:Alkuperäinen kirjoittaja M:Leeta=pullapitko
Nikko
Takaloosteri=auton takakontti
Leetan ja nikon opin appimuorilta
sanoa vastaan..Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Tulukuttaa
Arvauksia pliis Vaiko eikö kukaan tiiä?Alkuperäinen kirjoittaja No tää:Älyämpäri =)
Jankuttaa, tyrkyttää.Alkuperäinen kirjoittaja äläskeleponen nuttuskeheveli:sanoa vastaan..Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Tulukuttaa
Onko tä se millä pistetän esim rieskat leivinuuniin..?Alkuperäinen kirjoittaja joku:=arvonantoAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:harvoin täällä olen törmännyt pieteettiin :/
ja täällä kysyttiin lööki= sipuli
no mikäs on riehtilä?
vai vaan paistinpannu, juu se se tais ollaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Onko tä se millä pistetän esim rieskat leivinuuniin..?Alkuperäinen kirjoittaja joku:=arvonantoAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:harvoin täällä olen törmännyt pieteettiin :/
ja täällä kysyttiin lööki= sipuli
no mikäs on riehtilä?
en tarkota kahvia.Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisKokkelis:kahviAlkuperäinen kirjoittaja äippä:sumppi?
Aika hauska. Mä olisin kans viruttamisella käsittänyt että sitä pitää kastella.Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisKokkelis:Niin ja VIRUTTAA tarkottaa eripuolella Suomea erilaista tekemistä.
Ollaan lähdössä miehen kanssa ulos ja sanon miehelle, että virutatko vähän tuota paitaa mulle? Ja se menee ja kastelee sen lavuaarissa!!! Minkä mä sit laitan päälle??? Kun sitä olisi pitänyt vähän vetää/venyttää! Eikä kastella!