Sanapino :) laita pinoon sana, jonka luulet olevan useimmille palstalaisille tuntematon!

  • Viestiketjun aloittaja hep
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piparisuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:
Meillä duuniin tuli uusi kundi. Lupasin tehdä yhden homman hänelle, ja hän totesi "Tosi kiva jos kehtaat". Minä siihen, että ?????? Miksi h***ssa en kehtaisi...
Homma toistui toisen kerran, kunnes tajusin, että hän puhui "viitsimisestä" :)
Joo tuon takia määkin oon monesti loksauttanut leukani ja yrittänyt "kehua" toista, jotta rohkastuisi ja kehtaisi.. Mutta joo, viitsiminenhän siinä vaan kyseessä oli..
Meillä oli kans miehen kanssa alkuaikoina samoja tilaneita. Esim. Kehtaatko viiä roskat? JA toinen on että miks en kehtais, mitä kehtaamista siinä on? TAi keitätkö kahvit? En taija kehata. :LOL:
 
Sellasta sanaa kuin RAIKOTA ei tainnut vielä olla täällä.
Mies ei alkuun ymmärtänyt mitä meinään tehdä jos sanoin että "pittää vähän raikota".

Ja sit nauroi kun sanoin, että laitan tuolta rönttävaatteet päälle ja ronttoset jalakkaan.
 
Niin ja VIRUTTAA tarkottaa eripuolella Suomea erilaista tekemistä.

Ollaan lähdössä miehen kanssa ulos ja sanon miehelle, että virutatko vähän tuota paitaa mulle? Ja se menee ja kastelee sen lavuaarissa!!! Minkä mä sit laitan päälle??? Kun sitä olisi pitänyt vähän vetää/venyttää! Eikä kastella!
 
...
Meillä on kans ukon kanssa hiukkasen eri murre, mä en ymmärtäny mitä kummaa se meinaa kun se ekan kerrran puhu RIUVAAMISESTA... Ite taas sanoin sille lapsesta kun oltiin ulkona, että älä ny sitä sinne VESPASSIIN laske... se ei tajunnut vähääkään mistä puhuin..myös AVASET on joskus ollu hukassa,ja toinen ollu sitä mieltä, että sama suomeksi..
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisKokkelis:
Niin ja VIRUTTAA tarkottaa eripuolella Suomea erilaista tekemistä.

Ollaan lähdössä miehen kanssa ulos ja sanon miehelle, että virutatko vähän tuota paitaa mulle? Ja se menee ja kastelee sen lavuaarissa!!! Minkä mä sit laitan päälle??? Kun sitä olisi pitänyt vähän vetää/venyttää! Eikä kastella!
Aika hauska. Mä olisin kans viruttamisella käsittänyt että sitä pitää kastella.
 

Yhteistyössä