to-sik-koAlkuperäinen kirjoittaja Liinastina:risotto
to-sik-koAlkuperäinen kirjoittaja Liinastina:risotto
ko-ti-loAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:to-sik-koAlkuperäinen kirjoittaja Liinastina:risotto
o-ra-vaAlkuperäinen kirjoittaja Mangusti:la-pi-oAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:vä-li-pa-la
va-rashälyy-tinAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:o-ra-vaAlkuperäinen kirjoittaja Mangusti:la-pi-oAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:vä-li-pa-la
tinasotamiesAlkuperäinen kirjoittaja Pellervo:va-rashälyy-tinAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:o-ra-vaAlkuperäinen kirjoittaja Mangusti:la-pi-oAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:vä-li-pa-la
nenäAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:te-li-neAlkuperäinen kirjoittaja esteri:este
nämäAlkuperäinen kirjoittaja esteri:nenäAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:te-li-neAlkuperäinen kirjoittaja esteri:este
mä-ti-tah-naAlkuperäinen kirjoittaja Liinastina:nämäAlkuperäinen kirjoittaja esteri:nenäAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:te-li-neAlkuperäinen kirjoittaja esteri:este
vi-ku-roi-daAlkuperäinen kirjoittaja ilmukka:ki-viAlkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:mä-ki
vi-haAlkuperäinen kirjoittaja ilmukka:ki-viAlkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:mä-ki
va-rasAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ha-ra-va