Samuli FM, kuunteleeko kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Carlos74

Vieras
Mä olen monesti tähän aikaan liikenteessä ja tulee kuunneltua. Mua on vaan pari asiaa ihmetyttänyt.

Asia 1. Mikähän mahtaa olla sen pikkutytön tarina, joka miltei joka kerta tohon ohjelmaan soittaa?

Asia 2. Onkohan se juontaja se sama heppu, joka joskus -90 luvulla sai fudut radio mafiasta, kun oli jurrissa? töissä, ja homotteli jotain soittajaa? Kansakunnan kahvitunti tais olla ohjelman nimi silloin....

Sama heppu se on. Mä usein kuuntelen sitä iltaisin kun touhuilen omiani, ompelen, jne. Sinne soittavat ihmiset on niin huippuja! Ja mä tykkään siitä hepusta, se on jotenkin aito eikä kallistu välttämättä kuitenkaan suuntaan eikä toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Sama heppu se on. Mä usein kuuntelen sitä iltaisin kun touhuilen omiani, ompelen, jne. Sinne soittavat ihmiset on niin huippuja! Ja mä tykkään siitä hepusta, se on jotenkin aito eikä kallistu välttämättä kuitenkaan suuntaan eikä toiseen.

Mun mielestä toi on kanssa ihan hyvä juontaja. Ja mukava ääni. Tosin aiheet on joskus mun mielestä tylsiä, mut eihän ne aina voi mieleen ollakkaan.