Samsung Galaxy Y gt-s5360 muistikortin paikka hukassa, auttakee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wooot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wooot

Vieras
ostin juuri uuden puhelimen, otsikonmukaisen siis. nyt tässä olen jo tovin ihmetellyt kun tuossa tuli mukana muistikortti, joku micro sd Adapter että minne se työnnetään? näyttää tosi isolta puhelimeen verrattuna eikä se mahdu mihinkään reikään :D te, jotka omistatte kyseisen puhelimen tai asiasta muuten tietävät auttakaa tyhmää :p

Ja vielä jos ois tietoa niin miten tuossa aloitusnäytössä saisi nuo gmail, maps, play-kauppa ja talk napit pois? tai voikos siihen itse vaihtaa mitä siihen etunäyttöön tulee noiden tilalle, esim. facebook tai muuta?

Luin tuon pikaoppaan mutta mun mielestä se ei ollut millään tavalla kattava..

Naiset... Miten pärjäätte elämässä ilman miehiä. Hassua että käyttöohjeista saa avun. Ja ellei kyvyt riitä on google lähellä. Vink onko adapteri muistikortti....

Joo, se muistikortti on varmaan sitten jo paikallaan, ja pelkkä adapteri pakkauksessa, jos tarttee muihin laitteisiin liittää. Se käyttöohje kannattaa varmaan lukea, muukin kuin pika, jospa siellä se näytön mukauttaminen selostetaan.
Ja edelliselle vois sanoa että tunnen aika monta miestä jotka ovat tarvinneet naisen apua näissä jutuissa...

Yhteistyössä