SAMSONITE POP UP matkasänky

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä matkasängystä (SAMSONITE POP UP)? Olemme lähdössä lomalle eikä hotellissamme ole lasten sänkyä vapaana. Ajattelimme hankkia/vuokrata SAMSONITE POP UP-matkasängyn, koska paino on riittävän pieni lentokoneeseen. Mikäli sinulla on jotain tietoa kyseisestä sänkkystä niin olisin todella kiitollinen kaikesta sänkyyn liittyvistä tiedoista, tai jos pystyisit vaikka vuokraamaan kyseistä sänkyä meille olis todella upeaa.
Tuhannet kiitokset vastanneille!!
Sänky löytyy osoitteesta:
http://www.vauvatalojohanna.fi/article/archive/122/0

 
Meillä on tuo kyseinen sänky, mutta isompi versio siitä. Ollaan tykätty kovasti.

Mutta kaikissa hotelleissa on kyllä käytetty hotellin sänkyä. Onpas ihme juttu, että ei muka ole vapaana. Vaatikaa, että hommaavat sellaisen!
 
Meidan ei ole tarvinnut punnita vauvan `matkatavaroita` (siis matkasankya tai rattaita tms.) kertaakaan lentokoneella matkustettaessa eli tietaakseni sen matkasangyn painosta ei tarvitse huolestua =) Onhan tuo tietysti muuten ihan katevan nakoinen peti.
 
mijael
Heippa!
Kiitos vastauksita.
Mini luuletko että voisitte vuokrata meille teidän sänkyä. Maksaisimme tietenkin siitä sovitun vuokran ja tarvittaessa postikulut. Tuntuu turhalta hankkia oma pop up matkasänky kun on entuudestaan jo perinteinen matkasäky. Voit ottaa minuun yteyttä suoraan minun sähköpostiini netimijael@hotmail.com.
Voiko todellakin olla niin että matkasänkyä ei punnita lentomatkalle? Tuo oli minulle aivan uusi tieto. :flower:
 
Vinkiksi kaksosten vanhemmille, todella kevyet ja kätevät sängyt! Tavaraahan on tuplamäärä kannettavana ja POP UPit painavat yhteensä vähemmän kuin yksi tavallinen. Meillä oli myos sama tilanne kun varattiin matka;sänkyvaraus otettiin vastaan, mutta ei voitu varmuudella luvata, joten otettiin omat mukaan. Perillä sitte huoneessa oli ne sängyt! Meillä ne on käytössä mökkisänkyinä, muuten olisin minäkin niitä voinut lainata.
 
Kiitos hibiskus! Ehkä minun täytyy käydä ostamassa tuo pop up. Tuntuu vain edelleen todella turhalta kosko meidän taloudessa sänkyjä piisaa. Molemmilla isovanhemmilla on perinteiset matkasängyt ja mokillä on pinnasäky kuten myös kotona. Olen myös miettinyt että kävisin kaupasta hakemassa ison pahvilaatikon, jonka pistäisin kokoon ja makalaukkuun matkanajaksi. Sitten paikan päällä taas kokoisin ja taittelisin peiton patjaksi. Mitäs mieltä oletta tästä ideasta? Tuo pikkuneiti on jo liian pitkä vaunukoppaan, joten siitäkään ei ole meille hyötyä. :(
Vielä kerran perään kuullutan jos jollain nyt olis tuo pop up matkasänky jota voisi vuokrata meille, niin olisin todella kiinnostunut ja valmis maksamaan vielä ihan hyvän vuokra hinnan. :hug:
 

Yhteistyössä