Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25549956:Mulla on ihan päinvastanen ongelma, haluaisin sämpylöihin sellasen oikeen rapean kuoren. Oon nyt testannut ja kostuttanut 1. pellillisen sämpylät vedellä ja toisen pellillisen jättänyt kostuttamatta. En oo huomannut mitään eroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25549956:Mulla on ihan päinvastanen ongelma, haluaisin sämpylöihin sellasen oikeen rapean kuoren. Oon nyt testannut ja kostuttanut 1. pellillisen sämpylät vedellä ja toisen pellillisen jättänyt kostuttamatta. En oo huomannut mitään eroa.
Voisin kokeilla tuota vesiastiaa seuraavalla kerralla.Ootko kokeillut laittaa noin desi vettä astiaan uunin pohjalle samaan aikaan kun pelti uuniin? Ellei siis tuo vesivoitelu pintaan rapeutta tuo...? voi myös paiston aikana sumutella vettä päälle...
Käyttäkää siinä taikinassamaito rahkaa idiootit -_-
On se kumma, lapsia tehdään liukuhihnatuotannolla mutta sämpylöitäkään ei osata tehdä kunnolla :O