Sampopankin onnelliset asiakkaat

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Sayuri:
Tuota tuota... Mulla on ollut Sampon kanssa ongelmia siitä asti kun se yhdistyi.
Kerran multa lähti päälle 300 euroa tililtä, viikonlopun ajaksi niin etten saanut edes ruokaa ostettua.
Muutaman kerran on käynyt niin, että kortilla koetin maksaa ja kassaneiti sanoi ettei ole tilillä katetta. Naama punaisena selitin, että ihan varmasti oli, kymmenen minuuttia sitten.
Ja niin siellä olikin, kun jälkeenpäin tiliä katselin.

Olen huomannut, että Sampo-tililtä katoaa mystisesti rahaa ja palautuu sinne.
Olen vaihtanut nyt pankkia, Sampon asiakkaaksi en suostu enää.
Mäkin käytän pääasiassa toista pankkia nykyisin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
*nauraa vedet silmis* :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: olis aika härskiä! :LOL: :LOL:
Sellanenkin olisi kiva, että joka aprillipäivä Tallenna-painike menisi minuutin ajan hiiren kursorin edellä karkuun. Mutta vain kerran per käyttäjä, ettei kukaan voisi työkaverilleen näyttää, että kato mitä tää tekee :whistle:
vitsi ku osaiski tehä.. mukavia källejä ihmisille! :LOL:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
vitsi ku osaiski tehä.. mukavia källejä ihmisille! :LOL:
Tommoset on ihan piis of keik tehdä. Taidankin tehdä jonkun kivan yllärin parille pääkäyttäjälle - siis sellaisille, joilla on huumorintajua - tähän nyt valmistuvaan softaan :xmas:

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Me mietittiin että kyllä samposta saisi nyt edullisen talolainan kun menisi kysymään :saint: :D
Mä olen harkinnut, että jonkin ajan päästä voisi käydä kyselemässä, millaisin ehdoin ottaisivat ton mun OP:n lainan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Me mietittiin että kyllä samposta saisi nyt edullisen talolainan kun menisi kysymään :saint: :D


No miten sen nyt ottaa. Mulla oli korontarkistus sammossa kesäkuussa ja korko on nyt 5,79%, 0,4% viitekorolla.
 
Kyllä kyrsii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietitään:
Että pitäisikö asuntolaina ottaa Samposta vaiko Tapiolasta...

Mä olen just kyselemässä op:sta ja nordeasta tarjouksia.

Sammossa on nyt huhtikuusta asti velotettu ihan mitä sattuu, välillä on pääoma huvennut reilustikin ja sitten yht´äkkiä se onkin taas kasvanut! :O En todellakaan tiedä, onko laina nyt mennyt ihan niin kuin pitää, mutta en kauaa enää aio siinä pankissa ihmetelläkään. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Me mietittiin että kyllä samposta saisi nyt edullisen talolainan kun menisi kysymään :saint: :D
Mä olen harkinnut, että jonkin ajan päästä voisi käydä kyselemässä, millaisin ehdoin ottaisivat ton mun OP:n lainan.
Meillä minä op:ssa ja mies nordeassa, voi olla että ilomielin meidät "ryöstäisivät" asiakkaakseen.

Kuulin juttua että ovat antaneet hyviä tarjouksia ja suunnilleen "saat niin paljon kuin haluat"- periatteella myöntäneet lainoja :whistle:
Ei sillä, että lainaa otettaisiin juuri sammosta enemmän kuin muualta, mutta siellä saattaisi saada tingittyä sen halvemmalla.

Velipoika tarkistutti korkoja tuossa keväällä ja jos silloin ennen mitään ongelmia olisi saanut koron mukavaksi siellä.. Ei kuitenkaan vaihtanut pankkia.
 
sampo
Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Liityn myös tähän. Meiltä kerran meni tililtä 6?, ei se sinäänsä iso raha ole. Lidlissä kävin, mutta ostokset jäi sinne, kun ilmoitti ettei tilillä katetta. No kotiin tulin, katoin tilin ja eipä siellä sen mukaan ollutkaan. Soitto Sampopankkiin, lupasivat selvittää ja eipä näy rahaa vieläkään. Että ketutti, niin peekeleesti. :kieh: Eli se on mennyt sitten mille lie harakoille. Ei iso raha, mutta siltikin. *muoks* Ja rahalla piti olla kuitenkin useampi kymppi, rahat tulivat vasta muutaman päivän jälkeen, tosin tuo 6? sieltä siltikin jäi uupumaan.
Meillä myös mennyt OTTONA joku ihme 6?.
Taitaavat ottaa takaisin hyvitettyjä kuukausimaksuja!
Ja tuo uusi paperinen tiliote on ihan tyhmän näköinen, entinen oli paljon selkeempi.
Ja nyt verkkopankissa näkyy seuraavat asuntolainan erät menevän 30.7 vaikka aina on ollut, että kuukauden viimenen päivä (jos viikonloppu niin sitten seuraava arkipäivä).

Tuohon ap:n juttuun tuli mieleen, että oisko vaikuttanut se näkymättömyyteen, kun maksoit sunnuntaina? Mulla myös näin käynyt.
 

Yhteistyössä