Sampopankin onnelliset asiakkaat

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Maksoin äsken yhden muutaman sadan euron laskun Sampopankista. Kaikki meni ihan hyvin, kun sisäänkirjautuminen oli ensin kaatanut koko koneen. Mutta siis sen jälkeen. Tuli siis ne hyväksymisruudut jne. Mutta kun katsoin tilitietoja, niin kilin kikkelit sieltä sitä maksua ollut mennyt. Ei näkynyt koko maksua. En viitsinyt uudestaankaan laittaa, kun en tiedä, onko joku häikkä ja maksu menee joskus myöhemmin. Kahteen kertaan kun ei viitsisi maksaa. Onko muille käynyt niin, että maksu ei näy missään, mutta vaikka paria päivää myöhemmin on veloitettu tililtä?

Olisi vaan pitänyt käyttää toista pankkia, mutta kun tuolla Sampopankissa makaa sen verran rahaa ja sen pankin käyttö on ihan hanurista, että ajattelin poikkeuksellisesti maksaa isomman laskuni sieltä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Olethan muuten tarkistanut, etteivät ne laskusi ole jääneet sinne "hyväksyttömät laskut" -sivulle? Minulle on joskus käynyt niin.
Sen katsoin ja ei ollut siellä.
Minulta on kerran lähtenyt laskut väärältä tililtä eteenpäin, kun en huomannut muuttaa oletustiliä alussa oikeaksi.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Siinähän pitäs näkyä et onko hyväksynyt maksun? siis se salasana juttu pitää laittaa uudestaan...
jos ei niin ei kait oo hyväksynyt koko maksua en tiiä
:/ :/
Juu, laitoin salasanan uudestaan.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
No täs kohtaa pitäs olla et se hyväksy sen maksun ei se mun mielestä ois muuten hyväksyn tuota salasanaa iiks en nyt tiiä mut mee sinne sun tilitietoihis....
Tilitiedoissa ei näkynyt mitään. Jospa oottelisin maanantaihin ja katsoisin uudestaan. Jos ei ole mennyt, sitten pitää maksaa uudestaan. Mutta kiva, jos en olisi kurkannut tilitietoihin vaan kirjautunut ulos sen jälkeen, kun olin sen maksanut |O

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mietitään:
Että pitäisikö asuntolaina ottaa Samposta vaiko Tapiolasta...
Kummasta saat paremman tarjouksen. Sampopankissahan voi pitää pelkän lainanhoitotilin ja palkkatilinsä jossain muussa pankissa. Siirtää vaan sinne lainanhoitotilille kerran kuussa lyhennystä vastaavan summan. Tällöin ei tarvitse koko Sampopankin verkkopankkia käyttää lainkaan.
 


Sampo Pankki aiheuttaa taas hätäännystä
Sampo Pankin yksi korttinosto voi kirjautua kahteen kertaan sekä tilille että luotolle. Luottokuntaan tulvii soittoja hätääntyneiltä Sampo Pankin asiakkailta.
Hyvä25
Maria Koskinen
2.7.2008 14:59
Kommentit 81

Sampo Pankin sähläys verkkopankissa ei ota loppuakseen.

Luottokuntaan tulvii nyt puheluja hätääntyneiltä Sampo Pankin asiakkailta, jotka ovat huomanneet korttinoston kirjautuneen kahteen kertaan: sekä tilille että luottopuolelle.

Luottokunnan mukaan ongelma Sampo Pankin verkkopankissa tuli heidän tietoonsa juhannuksen aikaan ja tilanne jatkuu edelleen.

- Tämä on erittäin harmillista. Tapahtuma näkyy kuitenkin virheellisesti vain Sampo Pankin verkkopankissa eli asiakkaita ei tulla veloittamaan kahteen kertaan, sanoo Luottokunnan liiketoimintajohtaja Mikko Pilkama.

Sampo Pankki:
Ei virhe vaan ominaisuus


Pilkaman mukaan Sampo Pankin asiakkailta tulee heille useita puheluja päivittäin.

Sampo Pankki myöntää, että noston näkyminen verkkopankissa kahdessa paikassa on aiheuttanut viljalti hämmennystä.

- Se ei ole kuitenkaan verkkopankin virhe vaan ominaisuus. Nosto näkyy kahdessa paikassa, mutta sitä ei ole veloitettu kuin kerran, sanoo Sampo Pankin viestintäjohtaja Hannu Vuola.

Asiakkaiden hämmennyksestä johtuen pankki on kuitenkin muuttamassa asetukset entisenlaisiksi.

- Muutokset tehdään seuraavassa päivityksessä. Tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa, mutta se on päivien tai ehkä viikon kysymys, Vuola sanoo.


voi LOL!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mietitään:
Että pitäisikö asuntolaina ottaa Samposta vaiko Tapiolasta...

Mä olen just kyselemässä op:sta ja nordeasta tarjouksia.

Sammossa on nyt huhtikuusta asti velotettu ihan mitä sattuu, välillä on pääoma huvennut reilustikin ja sitten yht´äkkiä se onkin taas kasvanut! :O En todellakaan tiedä, onko laina nyt mennyt ihan niin kuin pitää, mutta en kauaa enää aio siinä pankissa ihmetelläkään. :/

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
- Se ei ole kuitenkaan verkkopankin virhe vaan ominaisuus.

voi LOL!!

Arvaa naurettiinko tota työkavereiden kanssa :D Mietittiin, millaisia vekkuleita ominaisuuksia voitais laittaa näihin sairaaloiden tietojärjestelmiin, joita me tehdään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
- Se ei ole kuitenkaan verkkopankin virhe vaan ominaisuus.

voi LOL!!

Arvaa naurettiinko tota työkavereiden kanssa :D Mietittiin, millaisia vekkuleita ominaisuuksia voitais laittaa näihin sairaaloiden tietojärjestelmiin, joita me tehdään.



" It´s not a bug, it´s a feature" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
" It´s not a bug, it´s a feature" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mä kyllä kerran mietin, että jos laittais yhteen äitiyshuollon järjestelmään sellaisen ominaisuuden, että jos syöttää alle 30 olevan verenpaineen, tulisi sellanen LED-vilkkunäyttö, jossa lukisi "GAME OVER". Mutta en sitten viitsinyt.

 
Liityn myös tähän. Meiltä kerran meni tililtä 6?, ei se sinäänsä iso raha ole. Lidlissä kävin, mutta ostokset jäi sinne, kun ilmoitti ettei tilillä katetta. No kotiin tulin, katoin tilin ja eipä siellä sen mukaan ollutkaan. Soitto Sampopankkiin, lupasivat selvittää ja eipä näy rahaa vieläkään. Että ketutti, niin peekeleesti. :kieh: Eli se on mennyt sitten mille lie harakoille. Ei iso raha, mutta siltikin. *muoks* Ja rahalla piti olla kuitenkin useampi kymppi, rahat tulivat vasta muutaman päivän jälkeen, tosin tuo 6? sieltä siltikin jäi uupumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
" It´s not a bug, it´s a feature" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mä kyllä kerran mietin, että jos laittais yhteen äitiyshuollon järjestelmään sellaisen ominaisuuden, että jos syöttää alle 30 olevan verenpaineen, tulisi sellanen LED-vilkkunäyttö, jossa lukisi "GAME OVER". Mutta en sitten viitsinyt.
tai sit painoindeksi olis yli 30 nii ledi mis lukee OMG!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Tuota tuota... Mulla on ollut Sampon kanssa ongelmia siitä asti kun se yhdistyi.
Kerran multa lähti päälle 300 euroa tililtä, viikonlopun ajaksi niin etten saanut edes ruokaa ostettua.
Muutaman kerran on käynyt niin, että kortilla koetin maksaa ja kassaneiti sanoi ettei ole tilillä katetta. Naama punaisena selitin, että ihan varmasti oli, kymmenen minuuttia sitten.
Ja niin siellä olikin, kun jälkeenpäin tiliä katselin.

Olen huomannut, että Sampo-tililtä katoaa mystisesti rahaa ja palautuu sinne.
Olen vaihtanut nyt pankkia, Sampon asiakkaaksi en suostu enää.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
*nauraa vedet silmis* :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: olis aika härskiä! :LOL: :LOL:
Sellanenkin olisi kiva, että joka aprillipäivä Tallenna-painike menisi minuutin ajan hiiren kursorin edellä karkuun. Mutta vain kerran per käyttäjä, ettei kukaan voisi työkaverilleen näyttää, että kato mitä tää tekee :whistle:

 

Yhteistyössä