Samperin ukko!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
se on koko viikon luvannu et ostetaa mulle uus puhelin, ja joka päivä se on sanonu et ei mennä tänää ku ei jaksa.

no tänää aamulla se sano et mennää ostamaan se puhelin....no minä täällä odotin odotin ja odotin... äskön soitti ja sano et oon kohta kotona et lähetää ostaa...no prkl eihän se liike oo ku 7 asti auki :headwall: :headwall: no sit se oli et mennää huomenna mut huomenna se menee sitte 4 kiinni ja ukko on sillon viel töissä... :headwall: :headwall: että taas ottaa päähän.

Miks ihmeessä et mene itse???
Oletko niin riippuvainen miehestäs ettet pysty liikkumaan yksin?
Mieskin kyllästyy, jos joutuu jatkuvasti paimentamaan, kuin pientä lasta

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Miks ihmeessä et mene itse???
Oletko niin riippuvainen miehestäs ettet pysty liikkumaan yksin?
Mieskin kyllästyy, jos joutuu jatkuvasti paimentamaan, kuin pientä lasta

Piti just kysyä samaa.Mutta jos tarvii ukon maksumieheksi

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Tarviin ukon siks mukaan että se maksaa sen kun lupas mulle joululahjaks :headwall: .. ja toiseks pitää mennä mustaan pörssiin ku ukolla on sinne kortti :kieh: :kieh:

Ihan sama sit vaikka ottaa kytky puhelimen esim dna liikkeestä, kun jos luotolla maksatte niin ihan samalla tavalla sitäkin maksatte tietyn summan kk

Tämä on juuri esimerkki siitä miksi aina olen halunnut omat rahat ja oman itsenäisyyden ja vapauden siitä huolimatta että len ollut 10 vuotta naimisissa. Niin kauan kun naisella on itse hankittuja tuloja on myös turvallista ja päätäntävaltaa, mua rupes kauheesti ahdistaan tuo että ilman miestä ei pääsis ostaan puhelinta. Naiset pitäkää sen verran puolianne että teillä on omat rahat, koskaan ei tiedä mitä sattuu ja mies veisi kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tarviin ukon siks mukaan että se maksaa sen kun lupas mulle joululahjaks :headwall: .. ja toiseks pitää mennä mustaan pörssiin ku ukolla on sinne kortti :kieh: :kieh:

Ihan sama sit vaikka ottaa kytky puhelimen esim dna liikkeestä, kun jos luotolla maksatte niin ihan samalla tavalla sitäkin maksatte tietyn summan kk

mä en todellakaan osta kytkypuhelinta!!!
mä en jaksais luottaa siihen et se puhelin kestää kaksvuotta ja toimii ku unelma...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on juuri esimerkki siitä miksi aina olen halunnut omat rahat ja oman itsenäisyyden ja vapauden siitä huolimatta että len ollut 10 vuotta naimisissa. Niin kauan kun naisella on itse hankittuja tuloja on myös turvallista ja päätäntävaltaa, mua rupes kauheesti ahdistaan tuo että ilman miestä ei pääsis ostaan puhelinta. Naiset pitäkää sen verran puolianne että teillä on omat rahat, koskaan ei tiedä mitä sattuu ja mies veisi kaiken.

voi vittu, luuletko ettei mulla oo omaa rahaa!??????? :headwall:
siis sen takia ukko sen ostaa kun oli luvannu joululahjaks ostaa mutta mä päätin itte et siirretään sitä ostosta kesälle. ja en tavallaan tarvis vieläkää uutta puhelinta mutta kun rupee vanhas olee koko ajan enemmän ja enemmän vikaa ni ennen kun hajoo ni ois kiva olla uus.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Jos luottokortti ukon nimissä ei ap sillä voi puhelinta ostaa,mietis vähän :(
silloin kyllä tarvii ukko mukaan

Yhteistyössä