samperin pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei koskaan enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei koskaan enää

Vieras
söin cerazette pillereitä noin 3kk ja vuosin koko aikana enemmän ja vähemmän, ei koskaan tiennyt että oliko kuukautiset vai mitä ihmeen vuotoa oli kun kokoajan tuli. Lopetuksesta meni 6viikkoa ja tuli menkat ja ne oli ihan ällöttävän runsaat ja sitä seuraavatkin oli... jääkö tää runsaus pysyväksi? ennen pillereitä mulla oli ihanan niukat kuukautiset olenko mä nyt pilannut senkin noilla hemmetin pillereillä.. :(

no mikset ota mirenaa?

ei ehkä sovi ihan kaikille, mutta useimmille kyllä.

oon käyttäny pillereitäkin, ne pisti nupin sekaisin viiden vuoden päästä, mutta mirenasta ei oo tullu mitään, toka menossa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mikset ota mirenaa?

oon käyttäny pillereitäkin, ne pisti nupin sekaisin viiden vuoden päästä, mutta mirenasta ei oo tullu mitään, toka menossa...

kierukka on aika kallis jos sen aikoo pitää vaan vajaa vuoden.. saatankin kierukan ottaa sitten kun ei ole lapsia suunnitelmissa pitkään aikaan....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mikset ota mirenaa?

kierukka on aika kallis jos sen aikoo pitää vaan vajaa vuoden.. saatankin kierukan ottaa sitten kun ei ole lapsia suunnitelmissa pitkään aikaan....

Vajaaksi vuodeksi mä ottaisin käyttöön kumit.

nim. kumpaakin lasta piti vuosi "tehdä"

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mikset ota mirenaa?

Vajaaksi vuodeksi mä ottaisin käyttöön kumit.

nim. kumpaakin lasta piti vuosi "tehdä"

mä pamahdan heti paksuks joskus jopa ehkäisystä huolimattakin... :D