Samperin cerazette,apuja pyydän!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilleristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilleristi

Vieras
Mä oon syönyt nyt cerazetteja n15 päivää.
Ekat 10 meni ok,sitten aloin vuotaa,ekaa kertaa sitten jälkivuodon.Vuoto jatkuu edelleen niegrana.
Oksettaa kokoajan.
Ja eilen nipisteli ja vihloi emättimestä,kuin olis pissatulehdus:(

Sanokaa mulle nyt että olenko päättäväinen ja vaan jatkan näiden popsintaa vai tietääkö tämä kaikki ettei näistä oo kuin riesaa???
Onko mitään toivoa"paremmasta"jos vaan sinnikkäästi jatkan,kun oon tosiaan vasta hetkisen näitä käyttänyt?

Joku ehkäisy pitäis olla,kumeihin en luota(ne unohtuu kaappiin),imetän ja seuraava lapsi ei olis ihan vielä toiveissa jos ollenkaan.

Apuja siis tähän iänkaikkiseen asiaan toivoo!!

pissatulehdus tuntuu vain pisulla käydessä kirvelevänä tunteena..
Itse söin myös imetys aikana ceroja..lopetin turhien tuhnutus vuotojen ja migreenin takia.

Ja pyh, mulla koskee alamahaan jos on pissatulehdus. Kerran menin tk:hon ja sanoin etten kestä tätä alamahakipua, mikä ihme on. Ni ensimmäisenä pissatesti ja oli jo pitkään ollu pissatulehdus. Ei tarvitse aina kirvellä.

Mulla nuo cerazeten aiheuttamat vuodot vain lisäänty ja parin kuukauden päästä oli vuodottomia päiviä kuussa ehkä parikolme. Mitään kipuja ei kyllä niihin liittynyt. Imetyksen loputtua vaihdoin sitten e-pillereihin ja ne veti limakalvot rutikuiviksi. Että kumpi sitten parempi...
Jos kivut jatkuu, ota yhteys lääkäriin. Kannattaa varmaan harkita sitä kondomia kuitenkin uudelleen, jos tilanne ei parane.

Mä kyllästyin puolen vuoden jälkeen kun jatkuvasti vuosin. Aina vaan toivoi että jospa se tästä loppuis, mut ei... Heti loppui vuodot kun pillerit lopetti, nyt ekoja luomumenkkoja oottelen. Ihan turhat ja kamalat pillerit, ketään en tiedä kenelle ne sopisi.

Minä söin Cerazetteja reilun puoli vuotta ennen kuin kuukautiskierto rupesi jotenkin asettumaan kohdilleen, välillä oli joka toinen viikko kuukautiset. Aluksi tuntui että hermot menee, mutta sitten siihen tottui! :D

Yhteistyössä