sammydress.com kellään kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "shoppailija"
  • Ensimmäinen viesti
"shoppailija"
Löysin tänään ihanan sivuston jossa USKOMATTOMAN HALPAA tavaraa sammydress.com nimeltään.
Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta, onko luotettava? tavarat tullut perille? ja mites tuo tulli kun on kyseessä luultavasti joku kiinalainen sivusto?

Kertokaa ihmeessä, tekisi niin mieli tilata tuolta :)
 
"Tiia"
Tilasin sieltä 9 päivää sitten. Halvat tuotteet mutta postituskulut kalliit, joillakin huono laatu ja toimitus voi kestää yli kuukauden. Toivon että saan mun tilauksen sieltä, pelottaa et mua on huijattu niin en ottais riskiä paitsi jos jonkun tosi halvan tilaat.
 
Nad
Tilasin itse tänään 4kengät ja 2mekkoa! Hinnat on halvat mutta kuljetus, tullimaksu ja alv! Korkkarit 16,90 eli voi laskea loppuhinnaksi n.25-30e todelliseksi hinnaksi. Kaverin kanssa kimppatialus. Tulli ja alv selviää kun paketti tulee suomeen. Nyt 105e oma osuus 4parista kenkiä ja 2mekosta kuljetuksineen.
 
minävaandgaga
Muuten, mites jos tuolta haluaa peruuttaa kalliin tilauksen niin saako siittä rahat takas? Vähän pelottaa että tuo on vaan huijausta tuo koko sivusto :/ Maksoin paypalilla ja haluaisin rahat heti takaisin!
 
"Jamppa"
Tilasin kokeeksi paidan joka kuvassa näytti todella hienolta, ja hinta 15€ paikkeilla. Paita tuli n.3 viikon päästä nyrkin kokoisessa pussissa ja paidan laatu todella järkyttävä. Roskiin meni, kaatopaikalla todennäköisesti perisivät ongelmajätemaksun...
 
"Maija"
Tilasin yömekon n.3 viikkoa sitten ja sain sen viime maanataina. Sen ale hinta oli noin 6€ + 6E toimikulut viellä , eli loppuhinta oli 12€... Mekon aukio yläosa oli selvästi eri kokoiset. Laitoin heille viestin ja valitin tuosta virheesta, mutta tähän aikaan asti en kullut mitään heistä.... Olen todella pettynyt vaikka tuo yömekko ei ole kallis mutta tuntui ihan samalta kuin minua olisi huijattu...
 
vierailija
Joo tais olla samaa kauppaa eli assasinshoods kun tilasin. Väärä koko tuli, ei vastaa viesteihin. Ja kun vastas, laitoin kuvat paidoista ja tilauksesta. Ei vastausta. Laitoin uuden viestin, tuli vastaus että ei oo saanu multa viestiä...laitoin kopiot viesteistä + kuvat. Ei vastausta...tähän rumbaan meni pari kuukautta. Myin vaatteet ja totesin että leukarintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Yhteistyössä