sammuttelee valoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääääh

Vieras
Onko teillä muilla miehet sellasia että ne kulkee kokoajan ja sammuttelee valot.... mä en voi sietää sitä että illalla kun on pimeä sammutetaan valot olohuoneesta ku katotaan telkkaria... telkkarista lähtevät valot on sitte sellaisia että ne laukaisee mulla migreenin mut mies ei tajuu tätä... muutenkin mulla on huono näkö(joo tiedän pitäis hankkia ne lasit) ja saan helpolla syys/talvimasennuksen... ja sit vielä pitäs kököttää pimeäs... huh... ei ny valoja tartte kirkkaalla päiväs aikaan olla eikä tyhjäs huonees mut kyllä ny sielä missä oleskelee saa olla valoja...

meillä mies taas on se joka jättää valot päälle ja minä niitä sit klikkailen pois, itseäni häirihtee illalla tuo kirkas kattolamppu, joten jalkalampun laitan yleensä sit illalla päälle kun tv:tä katellaan ja lapsia koitan opettaa siihen et tyhjään huoneeseen ei jätetä valoja päälle

Meillä poika 1v8kk on se, joka sammuttelee valot! Yleensä just sillon, kun joku tarttis valoa, poika tulee ja sammuttaa ne :laugh: On just alkanut ylttää katkaisijoihin, siitä varmaan toi innostus, toivottavasti menee ohi joskus! Oon yrittäny vähentää kiinnostusta sillä, että annan aina luvan sammuttaa valot tai laittaa ne päälle.

Meillä taas mies sytyttelee valoja ja jättää ne päälle vaikka kämppä jäis tyhjilleen. Minä sitten sammuttelen ja valitan, tosin vaan silloin kun tulen kotiin ja tyhjä kämppä on ollut valaistuna koko päivän.

miehet on just tollasia ne sammuttelee valoja ja valittaa rahan menosta ihan kaikissa asioissa..... ja ne luulee että vaan ne käy töissä... mä käyn töissä, hoidan lapset ja kotia... ja mitä mies.. se käy vaan töissä...

Meillä poika 1v8kk on se, joka sammuttelee valot! Yleensä just sillon, kun joku tarttis valoa, poika tulee ja sammuttaa ne :laugh: On just alkanut ylttää katkaisijoihin, siitä varmaan toi innostus, toivottavasti menee ohi joskus! Oon yrittäny vähentää kiinnostusta sillä, että annan aina luvan sammuttaa valot tai laittaa ne päälle.

Meillä lapsi 1v2kk sammuttelee kans :) voi että on raivostuttavaa olla pimeessä!
Yltää just sammuttaa mutta ei laittaa takas päälle..yritän olla huomioimatta just jos kiinnostuis loppuis...