Sami Minkkinen paljastaa - uusi rakas on kolmen lapsen äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oma ukko teki samoin. Olin itse hormonihöyryissä ja nuppi vielä synnytyksestä sekaisin, ukko alkoi juosta muiden naisten helmoissa kun minä kuulema menin sekaisin. Joo, synnytys ja äidiksi tulo ovat naisen kropalle iso shokki. Nyt 3 vuotta myöhemmin ei lapsen isä ole osallistunut meidän elämään. Imetys loppui ja hormonit tasaantui mutta ukon itsekeskeisyys ja kusip#isyys eivät muuttuneet. Ei tarvitse varmaan erikseen sanoa ettei lapsi tunne isäänsä eikä muutenkaan tykkää olla hänen seurassaan kun aistii ettei isä osaa ajatella kuin omia tarpeitaan. Uhmaiän saavuttua isä yhä vähemmän yhteyksissä. "Tosimies" oli hänkin.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Tuntomerkit kyllä täsmäisivät :D On ollut myös ilmeisen kiireinen kun ei ole ehtinyt pahemmin palstailla ;)
Siis millä perusteella se on ylipäätään joku Kaksplussan mamma? Meitä on ehkä miljoonasosa suomalaisista.
Ja kävin katsomassa Pinin blogia niin omaa ukkoa siellä kotia odoteltiin...

Siis millä perusteella se on ylipäätään joku Kaksplussan mamma? Meitä on ehkä miljoonasosa suomalaisista.
Ja kävin katsomassa Pinin blogia niin omaa ukkoa siellä kotia odoteltiin...

Enemmän ihmettelen kuka on niin sairas, että koittaa palstoilla mustamaalailla rekkautuneita käyttäjiä? sitten ihmetellään kun kaikki eivät halua "mustaksi" Ties mitä paskaa keksitään.

• Tykkää
Reactions: Echo
Enemmän ihmettelen kuka on niin sairas, että koittaa palstoilla mustamaalailla rekkautuneita käyttäjiä? sitten ihmetellään kun kaikki eivät halua "mustaksi" Ties mitä paskaa keksitään.
Juu, jollain harmaalla on ilmeisesti vähän tylsää.

Miksi nämä parisuhdegurut, kuten Tommy Hellstenit ja sitten nämä uudet pulmuset, ovat itse niin epäluotettavia kumppaneita? Miten näihin voi luottaa ammattilaisina, kun eivät itsekään osaa selvittää omien parisuhteidensa ongelmia reilusti ja toista pettämättä? Vähän kuin menis hampaattomalle hammaslääkärille kuuntelemaan miten hampaita hoidetaan.

• Tykkää
Reactions: ..... ja AivanSama
Miksi nämä parisuhdegurut, kuten Tommy Hellstenit ja sitten nämä uudet pulmuset, ovat itse niin epäluotettavia kumppaneita? Miten näihin voi luottaa ammattilaisina, kun eivät itsekään osaa selvittää omien parisuhteidensa ongelmia reilusti ja toista pettämättä? Vähän kuin menis hampaattomalle hammaslääkärille kuuntelemaan miten hampaita hoidetaan.

Tässähän Parisuhdeasiantuntija ja seksiterapetutti tarvitsevat toisiaan. Toinen on huono sekstaamaan, ja haluaisi oppia enemmän... toinen haluaa tajuta, miten parisuhde voidaan pitää kasassa, jos seksi ei ole aiemmin auttanut (hänellä on jo kolme lasta).
Kun olen katsellut pareja, tietäen heidän historiansa, niin onnekseni voin sanoa, että en ole vielä niin paljon rikosta tehnyt, että olisi pitänyt mennä asianajajan kanssa naimisiin. Natureborn haudanryöstäjä hakee epätoivoisesti, vaikka Tinderin kautta, kokenutta pesänjakajaa, ryöstääkseen vielä jälkikäteen ex-vaimonsa vanhemmiltaan saaman perinnön"

Viimeksi muokattu:
Sain kuulla vasta eilen tästä herrasta. Tulkinta: epävarma nössykkä, joka osaa kirjoittaa. ( ällösti ja epäaidosti mukatunteista) Julistaa, että miehet Suomessa liian kilttejä. Näyttää nyt, kun leikkii äijää, ( uskaltaa katsoa fudiskanavia ihan itsenäisesti, jopa yksin....) että hänessäpä on miestä jättää juuri äidiksi tullut, oman lapsensa äiti yksin pikku vauvan kanssa, sanon, että törkeä ja sivistymätön temppu.
Koska hän ei ole menestyvä, alfauros ( omasta mielestään, katsokaa nyt kuvia...) Vaan hippihissukka, yrittää tavoittaa sitä " suurta tunnetta" ja pakenee, kun vauveli todella pakottaisi elämään sitä ah, ihanaa arkea rakkaudessa...

Miehet, yhä enemmän ihmettelen, miten hukassa he ovat. Etsivät palstoilta aina nuorempaa ja nuorempaa, kunnes eivät enää saa yhtään nuorempaa, kun peppu roikkuu...

Ja se kaunis ihana nainen, joka on samanikäinen, on yksin. Hassua, ja epätarkoituksenmukaista.

kaikkia turhakkeita tekin jaksatte miettiä. en ole koskaan kuullut tästä(KÄÄN) tyypistä. varmasti taas joku turhis sössöhääohjelman sössöttäjä sössö tai seiskajulkkis parhaimmillaan, muutahan te ette seuraa.

Yhteistyössä