samariinin otaamisesta raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokohan nyt joku vastais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jokohan nyt joku vastais

Vieras
voisko joku valistaa tyhmää että miksi sitä ei saisi käyttää? onko vaan kun se on hedelmäsuolaa vai onko sillä jotakin muuta vaikutusta sikiöön? miljoona kertaa yrittänyt asiaa selvittää mutta kukaan ei vastaa kun ympäripyöreästi mistä ei saa mitää tolkkua =)

Mä taas olen ymmärtänyt että se on ihan ok raskausaikana. En kylläkään ole koskaan pakettia missään vilkaissut, kai siinä lukee sopiiko vai ei. Tai sitten kannattaa kysyä apteekista.

Ostapa ennemmin apteekista Rennietä, parempi vaikutus ja siinä samalla saat kalkkia ja magnesiumia. Kalkkia tarvitaan muutenkin suurempia määriä raskausaikana ja magnesium hävittää mahdolliset suonenvedot :) Hyvä ja toimiva vaihtoehto.

Samarin muistaakseni sisältää natriumbikarbonaattia. Ei kenellekään oikein suositeltava vaihtoehto. Tuo natrium voi nostaa verenpainetta ja ennenkaikkea tuo sooda neutraloi vatsahapot niin nopeasti, että lopputuloksena elimistö alkaa tuottaa lisää vatsahappoja ja nopeasti, jolloin närästys vaan voi paheta!

Kiitos ja kumarrus =) mä otin äsken yhden pussin kun alkoi ihan järkyttävä närästys ja vasta aamulla pääsen hakee apteekista renniee.. no eikai tässä sitten hätää ole

Alkuperäinen kirjoittaja jokohan nyt joku vastais:
voisko joku valistaa tyhmää että miksi sitä ei saisi käyttää? onko vaan kun se on hedelmäsuolaa vai onko sillä jotakin muuta vaikutusta sikiöön? miljoona kertaa yrittänyt asiaa selvittää mutta kukaan ei vastaa kun ympäripyöreästi mistä ei saa mitää tolkkua =)

Suola turvottaa ja koska suun limakalvot on raskaana ollessa herkät niin ne kärähtää Samarinista. Minulla ja ystävällä käynyt niin. Sama fiilis kun olis vetäny suullisen kiehuvaa vettä. Häviää makuaistikin kun kieli karrella.

Yhteistyössä