Samanlainen kampaus kuin äidillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Voisitko laitattaa hiuksesi samalla tavalla kuin äidilläsi?
Oon miettinyt tässä että uskaltaisinko ottaa mallia ja laitattaa tukkani niinkuin äidillä oli tossa kun nähtiin. Äiti oli nuorekas ja kaunis. Mietin vaan että nuorentaiskohan se sama kampaus muakin. Vai näkisinkö peilistä äitini. Tosin mulla on vaaleat hiukset ja äidillä tummat. Mut leikkaus oli aika kiva ja sopi kyllä äidin kasvoille, joten vois ehkä käydä mullekin.
Vähän siksikin mietin kun mulla on ollut aina pidemmät hiukset ja nyt sais karsia pituutta aika tavalla pois. Uskaltaiskohan sitä...vaikka kasvaahan ne takasin tietty. =)

Mun täytyy tunnustaa, että mua häiritsi, kun pari vuotta sitten vein äidin omalle kampaajalleni ja se tuli sieltä prikulleen saman leikkauksen + värin kanssa takas kuin mikä mulla on. :D

Meillä on kyllä ollu samojakin tukkatyylejä, mutta ei kiitos yhtä aikaa käytössä. :D

[QUOTE="harmaa";22170597]Mitäs sun äitees on siitä mieltä et leikkaisit samalla tavalla hiukset??[/QUOTE]

Se ois vaan ilonen siitä että on valinnut niin hyvän kampauksen että tytöllekin kelpaa. :D

Yhteistyössä