Sama pää kesät talvet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Menin sit aamulla istuskelee näytteenottokeskukseen, aika klo 9.10... Se oli jo 9.25 kun rupesin miettimään et mones päivä tänään on, jaa se on 11pv... Muuten ihan kiva, mutta kun se mun aika on vasta huomenna :laugh:
Ei muuta kun poies... Soitin sitten myöhemmin ja peruin sen huomisen ajan ja meen tänään sinne jonottaa, kun on vielä auto käytössä, huomena ei olis niin en rupee linkillä sompailee... Porukat tulee tähän siks aikaa likan kanssa...
Että sellasta...

No nyt on käyty verikokeissa ilman ajanvarausta (puolilta päivin ) :laugh: Eikä onneks tarttenu ees kauan jonottaa... Jos oisin sinne aamulla jääny vuoronumerolla vielä odottaa niin siinä ois menny ikuisuus...
Jospa seuraavan kerran kattos päivän vähän tarkempaan :whistle:

:D harmi että päätä ei voi vaihtaa toimivampaan..

No, mä tajusin aamulla et pojalla alkaa eskari vasta huomenna eikä tänään, kuten olen jo monta viikkoa pojalle toitottanu. Pojun ilme oli aika pettyny.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:D harmi että päätä ei voi vaihtaa toimivampaan..

No, mä tajusin aamulla et pojalla alkaa eskari vasta huomenna eikä tänään, kuten olen jo monta viikkoa pojalle toitottanu. Pojun ilme oli aika pettyny.. :snotty:

Mä voisin sijoittaa sellaseen vaihtopäähän... :D
Kyllä mua vähän nauratti kun ensin olin siellä n. puolisen tuntia odottanu (menin jo 15min ennen aikaa ) ja sit tajusin että saattaapi olla väärä päivä :laugh:

Yhteistyössä