Sama kyssäri uudestaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja An-nik-ki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

An-nik-ki

Vieras
tällä puolella, jos joku haluaa vastata ilman nikkiä.

Eli, mite opetit vauvasi nukahtamaan ilman imetystä. Eli, että nukahtaa muualle kuin rinnalle. Meidän kohta 3kk neiti nukahtaa AINOASTAAN imetyksen yhteydessä. Varmasti olisi hiljalleen hyvä oppia muutenkin nukkumaan.

Iltaisin ja päiväunien aikaan tyttö on todella väsynyt ja hyvin tankannut, mutta vaatii imetystä niin kauan, että nukahtaa. Vauva herää tietysti helpolla kun nostan omaan sänkyyn ja taas joudun imettämään, jotta nukahtaisi uudelleen. Myös päiväunille mennään rinnan kautta. Saattaa joskus väsyneenä itkeä aivan kamalasti, mutta ei nukahda vaikka kuinka heijattaisiin ja sylitellään. Ja jos jätän sänkyyn/vaunuihin kun on havahtunut hereille niin hirmuinen huuto alkaa silloinkin.

Olisiko kenelläkään antaa ihan konkreettisia neuvoja? Neuvolassa ei osattu auttaa :kieh: |O

Kyllä mä oon ton ikäisenä vielä molemmat nukuttanut rinnalle. Ne on sitten itse joskus 6-7 kk iässä lopettaneet rinnalle nukahtamisen. Söivät ensin ja sitten pyörivät sängyssä jonkun aikaa ja nukahtavat. Mun mielestä pääsee silloin helpommalla, että vie vasta sitten sänkyyn, kun vauva on oikeasti väsynyt, eikä niin tarkkaan kellon mukaan yritä nukuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja An-nik-ki:

Eli, mite opetit vauvasi nukahtamaan ilman imetystä. Eli, että nukahtaa muualle kuin rinnalle. Meidän kohta 3kk neiti nukahtaa AINOASTAAN imetyksen yhteydessä. Varmasti olisi hiljalleen hyvä oppia muutenkin nukkumaan.

Iltaisin ja päiväunien aikaan tyttö on todella väsynyt ja hyvin tankannut, mutta vaatii imetystä niin kauan, että nukahtaa. Vauva herää tietysti helpolla kun nostan omaan sänkyyn ja taas joudun imettämään, jotta nukahtaisi uudelleen. Myös päiväunille mennään rinnan kautta. Saattaa joskus väsyneenä itkeä aivan kamalasti, mutta ei nukahda vaikka kuinka heijattaisiin ja sylitellään. Ja jos jätän sänkyyn/vaunuihin kun on havahtunut hereille niin hirmuinen huuto alkaa silloinkin.

Olisiko kenelläkään antaa ihan konkreettisia neuvoja? Neuvolassa ei osattu auttaa :kieh: |O

En vaan koskaan antanut nukahtaa syömiseen. Alkuun vaihdoin uudelleen vaipat ja hieroin , seurustelin niin heräsi. Sitten sänkyyn kun aika mennä nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin nukkuivat:
Alkuperäinen kirjoittaja An-nik-ki:

En vaan koskaan antanut nukahtaa syömiseen. Alkuun vaihdoin uudelleen vaipat ja hieroin , seurustelin niin heräsi. Sitten sänkyyn kun aika mennä nukkumaan.

vauvat on yksilöitä. mikä sopii toiselle ei sovi toiselle. ei ole yhtä kaavaa ja keinoa. Toiset vauvat nukkuu sitterii, syliin, sänkyyn eikä herää vaik pukee ja riisuu. Mun vauva ei nukkunu vaunuihin , autoon, omaan sänkyyn, vaan ja ainoastaan tissi olis kelvannu jtn. ostin tutin...kiitos sen keksijälle!!Ja tutti oli vain unikäyttöön ja pois heti kun imuttelu tarve loppu.

Yhteistyössä